2011. május 31., kedd

-...

... mert nem tudok kitalálni semmi értelmes címet, már vagy 4 perce...

A mai napom enyhén szólva is katasztrofálisan indult. Körülbelül 10 perccel hajnali 5 után indult, amikor majdmeghalva kimásztam az ágyból a bejárati ajtóig, ahol kikiabáltam anyának (aki kint kávézott az udvaron), hogy "...anyaaa, hol a cataflam..?"... Olyan fél hétig szenvedtem, aztán indulni kellett suliba, vagyis először felöltözni meg hasonlók. Anya ma itthon maradt, mert egyrészt sütött a holnapi névnapjára, másrészt apával új PVC-t raktak le az előszobába, szép lett :) Ennek az az egy hátránya volt, hogy rögtön összeszólalkoztunk, sajnálom, én nem szoktam reggel beszélgetni, pláne nem ilyenkor. Egyébként annyi volt az egész, hogy a konyhában már volt vagy 30°mert anya kisütötte az első adag sajtos kiflit (igen, már reggel 6kor kész volt o.O), és szó szerint ezt mondtam: "Nem biztos hogy jót tesz az epernek, hogy itt van ebben a melegben" - mert ott volt egy tál eper a sütő mellett. Isten a tanúm, hogy semmi flegma hanglejtés nem volt a mondatban, de rögtön ki lettem tessékelve, azzal a mondattal, hogy 5 perce sincs ott az eper. Én meg 5 perce még mosakodtam, na.

Iskolába menet elszáguldott mellettem egy szirénázó mentő - ez a 3. rossz momentum a reggelben, a hajnali kelés és az epres dolog után. Ráadásul még láttam is hogy bekanyarodott a piactérre ahol körben állt a tömeg. Utálom az ilyet, tisztára ideges lettem mire beértem a suliba. :/

Innentől egy jó széria jött. Első órában hatod magammal megírtam az angol javító dolgozatot, ami 4-es lett, azaz év végén meglesz a 4-es angolból :) Ezután egy órát ácsorogtam sokad magammal az igazgatási iroda előtt, hogy megnézhessem a föci írásbelimet. A topográfia 19 pont lett a 25-ből, a másik rész 77 a 100-ból, így összesen 96 pont, azaz 76,8%. Ami négyes, merthogy 80%-tól lenne 5-ös. De ezt simán fel lehet javítani a szóbelivel, szóval hajrá én, megintcsak :)

Matekból viszont pénteken írok javítót. Ötösnek kell lennie, de annyira érzem hogy nem fog menni. Kellett nekem rontani... Nem érdekel ha kinevetnek, de akkor sem adom fel és megírom a javítót, ha meg nem sikerül majd rosszulesik, NEKEM, de akkor is megpróbáltam MAGAMÉRT, mert nekem ez FONTOS.

Ezután jött megint egy elég rossz rész, de ezt megtartottam és meg is tartom magamnak. Újabb csalódás, és ez csak gyűlik és gyűlik. Talán ma éreztem először azt, hogy jó lesz elmenni majd ebből a suliból. Persze visszasírom egyrészt, már most, de mégis mennék innen, mindenkitől messze. :/ Holnap már jobb lesz *nyugtatjamagát*.

Kicsit meg lett bélyegezve a napom maradék része, még itthon is, de ahogy látom (MSN), mindjárt fel fogok dobódni, és picit felejteni.

Szomjas vagyok.

Sziasztok....

Szerk.: Jujj, azt még kihagytam, hogy a suliban vettem észre a 2. óra közepén, hogy elfelejtettem bepakolni aznapra, azaz a hétfői cuccom volt a táskában. Ilyet szerintem most csináltam másodjára. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése