2011. május 22., vasárnap

Mindjárt...

... elalszom :)

Nagyon finit ebédeltünk Dalmáéknál, de én olyan 2 óra fele már hazajöttem, mert tanulnom kellett. El is olvastam egyszer az összes anyagot bioszból, aztán elaludtam ^^ Arra ébredtem fel, hogy álmomban mondom fel az anyagot magamnak. Nem tudom mi ez a szokásom, de rendszeresen ezt csinálom, és mindig felébredek ha valahol elakadtam...

Miután felébredtem kimentem az udvarra, hogy felfrissüljek és folytassam a tanulást, de közben elkezdett dörögni az ég, minek következtében Bugyuka az ölembe ugrott a hintaágyon, és lett pár lábnyom a lapjaimon és rajtam is... még jó hogy fehér felsőben voltam... :D Szegény nagyon félős. :/

Aztán átmentem vissza, mert anya hívott, hogy nézzek még át, jól megtömtek salátával, és megint hazajöttem, mert nagyon dörgött az ég, és ugye Bugyuka... Ja, és persze tanulni :] Nem sokára anya is hazaért, ezután hirtelen felindulásból eldöntöttem, hogy ma kint fürdök :) Van az udvaron egy tusolónk, apa csinálta és nagyon nagyon jó, nyáron és jó időben persze. Mikor egész nap melegíti a vizet a Nap, és még este 9-10-kor is szinte süt a víz, imádom :) Bár most nem volt túl meleg, de épp így volt jó. Miután felöltöztem, rám tört a fáradtság, de nagyon. Kicsit úgy érzem magam, mintha egész nap a strandon lettem volna, kiszívott volna a nap meg hasonlók... Nemrég melegítettem egy müzlistálnyi paradicsomlevest, (imádok müzlis tálból enni mindent :D), és csak bebújtam volna egy takaró alá a levessel, közben filmet néztem volna. ^^

Ehelyett most még kicsit bioszozok, mint kiderült van amit meg se kellett volna tanulnom, sebaj :) Szóval még kis biosz, aztán szerintem be az ágyba. Magam sem tudom mikor feküdtem le éjfél előtt mostanában. Általában még nézem esténként a dunatv-n a Dzsungel könyvét, vagy valami esti mesét 6-os karikával :D... Ezek mind fél egykor kezdődnek. Bár tegnap csak a Himnuszt vártam meg és gyors elaludtam :)

Természetesen ma este semmi jó nem lesz a tv-ben :/

Jóéjszakát :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése