2011. május 24., kedd

Moziban...

... voltam tegnap :)

Este már 10kor lefeküdtem. Annyira örültem, hogy végre kialhatom magam, hiszen másnap csak 9.15-re kellett menni. Haha, idáig volt jó -.-

Ugyanis körülbelül egy órát forgolódtam mire sikerült beleerőszakolnom magam az alvásba. Szerintem itt rontottam el az egészet. De lehet, hogy már a korai lefekvésnél, mindegy. Az éjszaka első negatívuma az volt, amikor azt álmodtam, hogy az énektanár nem adja meg év végén az 5-öst énekből, mert a csupa ötösök mellé beszereztem egy 1-est is (ez így igaz a valóságban is), álmomban teljesen kiborultam. Ezek után felébredtem arra, hogy sírok. Nem csak könnyezek, hanem úgy rendesen sírok, az ének évvégim miatt. Jó, fordultam egyet és visszaaludtam. (ezt se kellett volna.) Az éjszakám egészen fél ötig tartott, amikor nem bírtam tovább a forgolódást, és a folyamatosan lecsúszó zoknimat, így hát felkeltem. Meglátogattam a fürdőt, aztán zoknit cseréltem és visszabújtam az ágyba. Sikerült elaludni, még anya ébresztőjére se keltem fel, viszont már 7kor fent voltam. Pedig 9:15, ez egy csodás nap lehetett volna.

3 táskával indultam el a suliba, először gyalog akartam, de végül meggondoltam magam. Az első óra fizika volt, ahol kiderült hogy az év végi 5-öshöz kellene még 0,6 század... Szuper. Sebaj, felelünk, mert kell :D
7. órában coopert futottunk, valami fenomenális élmény volt a teljesen műanyag és gumi összetételű pályán, legalább 30 fokban futni.... Mindegy, túléltük. Letusoltam és mentem a suliból egyenesen a vonatállomásra, onnan Hódmezővásárhelyre, onnan kocsival Szegedre a plázába, ahol megnéztük M-mel a Karib tenger kalózai 4-et. Igaz, az első 3 részt még sosem láttam, de így is jó volt azért: Olyan fél 9 fele értem haza, letusoltam aztán beültem a gép elé. Tanulni nem volt se kedvem se időm... folyt köv :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése