2011. május 20., péntek

Jaj...

... hát kihagytam az előző bejegyzésből.... Ma telefonáltak, hogy 5 perc múlva megérkeznek a könyvekkel amiket rendeltem, csak épp nem tudják merre van az utca ahol lakom.

Én okos, már majdnem elkezdtem magyarázni merre menjenek, de még idejében rájöttem hogy nem vagyok otthon. :D Szóval anyához vitettem. :)

És kééépzeljétek eeel, kaptam egy 3. könyvet is a két rendelt mellé. Igazából én azt hittem az csak olyan reklámfogás, hogy megkérdezte egy automatikus kérdésecske, hogy kérek-e ajándék könyvet... Kipipáltam, mert miért ne? És tényleg küldtek.... Hát most azt se tudom hova mit.... Jólesett :))

Mellesleg Ágai Ágnes könyve valami eszméletlen jó. Már el is olvastam, de még újra és újra el kell, meg rajzokat elemezni, és megint elolvasni, és megtanulni mindent, az egészet. Imádom. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése