2011. május 18., szerda

Újabb...

... két könyvvel fogok gazdagodni nemsokára.

Nyertem egy -25%-os kupont az Antikvarium.hu-n, még olyan 1 hónapja. Nos, hát ezt így el is felejtettem. Ma jött egy e-mail, ezzel a tárggyal "Elveszett a nyereményed!!!". Ó, mondom szuper. :(  De megírták benne, hogy mivel nem értesítettek a határidő lejárta előtt, így meghosszabbítják. Hát le is csaptam rá, rögtön rendeltem volna két könyvet is, de kiírta, hogy nem jó a promóciós kód. Mivel már nagyon beleéltem magam a rendelésbe, írtam egy mail-t, hogy köszönöm az értesítést, de valami mégsem jó. 20 perc múlva megoldották a problémát. Tetszik ez a bolt :)

A két könyv használt, de jó állapotban van, és olcsón hozzájuk is jutok. Mikor vesz az ember 2 könyvet 2000Ft-ért szállítási költséggel együtt? :) (~soha.) Az új szerzemények pedig: a Pillangó Henri Charriére-től, és Ágai Ágnestől A titkokat az ujjaimnak mondom el című könyv :) Az első azért, mert már régóta fent van a képzeletbeli könyvespolcomon, az utóbbihoz pedig szép emlékek fűznek :)

Most már csak reménykedjünk, hogy itthon lesz valaki amikor kiszállítják :/ ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése