2011. május 30., hétfő

Lemaradva...

... a blogolással, de azonnal pótlom ^^

Nem is tudom hol kezdjem. Mivel fogalmam sincs mit csináltam csütörtöktől szombatig így nem is nagyon tudom kifejteni. Pedig emlékszem hogy volt valami amit meg akartam említeni.... Na majd ha eszembe jut ^^

Szombaton egy ismét nemalvós éjszaka után felkeltem, és kimentem anyához az udvarra. Eközben észrevettem, hogy a pici rózsák kinyíltak a sziklakertben, így beszaladtam, átöltöztem és fényképezővel a kezemben tértem vissza. Itt következett vagy 1,5 órányi fotózás, sétáltam az udvaron és amit megláttam és megtetszett fényképeztem. Egyébként aki még nem tudta volna, van deviantartom, ahol meg lehet nézni a képeket, bár facebook-on is fent van a nagy része. Szóval miután kellően összekoszoltam magam a fűben kúszás után megebédeltem és tanulgattam egy keveset :) Később pedig tettem egy újabb kiruccanást a gyopárosi tóhoz meg erdőhöz. Olyan szép ^^

Még pénteken vettem citromfű teát kiscsillag ajánlására, iszogatom is azóta, minden lefekvés előtt, és azt hiszem a 3. alkalom után használt is egy keveset, alakulok :) Persze ez még nem a szombatról vasárnapra történő éjszaka volt... Szörnyen kialvatlanul ébredtem, és az első (na jó, a második...) utam az udvarra vezetett anyához, megint :) Kivettem a szivacsot a hintaágyból, elhúztam magam után az udvar közepéig a fűre, aztán úgy ahogy voltam ráhuppantam és szundiztam, legalábbis próbáltam. :D Ezt a keserves pillanatot az szakította félbe, hogy kész lett az ebéd ^^ Bementem, és délben már újra kint feküdtem, ezúttal fürdőruciban és föcikönyvvel :)

Egészen délután 3-ig tartott mindez, ami életem egyik legidiótább döntése volt. Én papolok arról anyának, hogy miért kell mindig napozni meg szolizni stb stb, erre kifekszek déltől 3-ig... Hát had ne mondjam mennyire fáj most ülni, meg hátradőlni, meg egyáltalán ruhában lenni... Még a térdhajlatom is leégett :'D Az egészben annyi a pozitív, hogy legalább a föcivel haladtam. Ezen már csak nevetni tudok... Még szerencse, hogy egész jó bőröm van az ilyesmihez, 2-3 nap és bebarnulok teljesen :)

Még napközben letöltöttem a The Big Bang Theory első két évadát, és megnéztem már 10 részt. Ez valami nagyon beteg sorozat, de azért nézem :D :D

Éééés kéremszépen, hétfőn reggel az órát direkt előre állítottam, mert gyalog akartam suliba menni, és frissen ébredtem!! :) Bezony, jó ez a tea, vagy ha nem is az, de a pszichológiai hatása is tetszik, nekem mindegy :D Szóval kipattantam az ágyból és el is készültem, majdnem 30 perccel hamarabb ígyis :) Végül persze nem is gyalog mentem, mert rájöttem, hogy eléggé fáj a hátam az iskolatáskához, így bicóra pattantam :) A suliban egész fura kérdéseket és jelzőket kaptam ma. Pl hogy majorette bemutatóm lesz-e vagy hogy teniszezni fogok-e menni délután.... merthogy sportos szoknyába meg sportcipőbe mentem. Hát nem, nem mentem sehova, csak íg volt jó ma, köszöntem. :P Egyébként azt is mondták hogy megint animés lánynak nézek ki, tök furi, mert én sok animét láttam már, de sosem éreztem hogy hasonlítanék bármiféle szempontból is egy rajzolt karakterre ^^ Viszont amin meghökkentem, az az volt, amikor törióra közepén Zoli azt mondta, hogy olyan a combom, mint egy virsli xD Hát kössz, vágom én hogy picit leégett de virsli?!?! :D:D

Tesin sikerült megugranom a 355 cm-et távolban, így megvan az év végi 5-ösöm. :) Viszont a töritanár kicsit akadékoskodik az év végi 4esem felett, holott valakinek ugyan ennyi az átlaga, és az utolsó tz-je is rosszabbul sikerült mint az enyém, ráadásul én egész 2. félévben jobban álltam mint az elsőben.... szóval neki meg megadja simán. Na EZ az, amikor pofára adják a jegyet..... :S Nemszeretem. És ilyenkor azt se szeretem aki megkapja a 4-est, nekem meg szenvednem kell(ene).

No mindegy, majd lesz valahogy, hajrá én, meg minden....

Ja, és holnap nézhetem meg a föci érettségim, kíváncsi vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése