2011. május 22., vasárnap

Gyors...

... helyzetjelentés, amíg szárad a körömlakkom. :D

Tegnap anyával felmentünk a városba, elsődlegesen Dalmának ajándékot venni, akinek ma lesz a ballagási ebédje itten a szomszédban :D

Ezen kívül minden boltba bementünk, és én belevetettem magam a ruhapróbálásba. Istenem, most először éreztem bármiféle hátrányt abba, hogy csak 159 centi vagyok. :( Annyi ruhát felvettem, olyan ruha ruhát, de mindegyik túl hosszú és nagyon idétlen. Pedig olyan szép fehér meg kék volt, meg mmmmm.... sír a szemem :(

Eredetileg cipőt vettünk volna, vagyis valami nyári beleugrokésszuper surranót, de nem találtunk. Kaptam viszont egy szoknyát, amihez van ilyen kantár is, szóval nagyon élem. Mindig is vágytam egy ilyesmire :) Már csak merjem felvenni bárhova is.

Egyébként az Amadeusban reggeliztem, amíg anya szolizott egyet, ami szerintem nagyon káros, dehát ilyen hűdeszuper EUszabványos szolárium és biztos jó... mindegy, én már ezer kampánybeszédet tartottam. Szóval addig beültem az Amadeusba, és mivel a melegszendvics elkészítése beletelt volna egy időbe, így vettem két sajtrolót (ami nagy csalódás volt, mert én azt hittem végig reszelt sajt van benne, de nem, mer ilyen krémsajt volt, és eleve nem szeretem a sajtot, így jobban jártam volna a melegszendviccsel), és egy mangós limonádét, mert nagyon szomjas voltam. Egyébként nagyonnagyon jó hely, tényleg, a kiszolgálás is öt csillagos. Szeretem, hogy egy limonádét is úgy szolgálnak fel, hogy úgy érzem magam, mintha.... nem tudom, de jó feelingje van az egész kávézónak. :)

Délután rendeltünk ebédet, mert hát évente egyszer megtehetjük, és mivel nincsenek pasik, így olcsóbb :D Addig addig nézegettük az étlapot, míg végül beleuntunk a válogatásba, és rendeltünk hamburgert meg tortillát, mellé sült krumplit és paradicsomlevest. Hát éljen az egészséges életmód. Vacsira csináltunk egy lavórnyi salátát, ami egyben a mai reggeli és vacsi is, csak hogy kiengeszteljük a szervezetünket ^^

Tegnap még megnéztem a Ponyo on the cliff by the sea című mesét. Istenem, én úúúúgy imádtam *.* Az ilyen gyerekmeséken lehet a legjobban kikapcsolódni, mellesleg sokkal tanulságosabb 18 éves fejjel megnézni szerintem. Élményre kölrübelül olyan volt, mint a My neighbour Totoro. Nem csoda hisz a rendező ugyan az volt. (Igen, az összes meséjét felírtam a listámra :))

Ma pedig 9kor először személye,s majd telefonos ébresztést kaptam. Utána kiszedtem a szemöldököm, kifestettem a körmöm, ja ezt már írtam, hogy most szárad, és ettem salit. Körülbelül itt tartok most :) Nemsokára indulunk a szomszédba :)

Ja, és csak hogy legyen egy kis panaszkodás is, mostanában megint fáj a térdem, amit már műtöttek kétszer is. Remélem, hogy csak azért, mert már jó ideje aerobicon se voltam, és elszokott a mozgástól. Már alig várom a nyári szünetet. Amint letudom a föci szóbelit, rendszeresen fogok menni úszni, most már az se baj ha nem jön senki velem (na jó, azért jó lenne, csak mindenki lusta -.-), mert ezzel magamnak teszek jót. ^^

2 megjegyzés:

  1. enne direkt lett "gyros" a címe? (bocsánat, már tényleg beteges, ahogy kiszúrom az elgépeléseket, pfuj. :D)

    egyébként én is akarok ám kijárni úszni, mondjuk csak a kétméteresbe, mert az úszás nem terheli úgy meg a kis lelkemet, mint egy futás vagy bármiféle más sport, és most már a rövid hajam se fog mindenfelé tapadni és idegesíteni. :D szóval én kísérlek szívesen (na, mondjuk szép leszek a kisebbségi komplexusommal melletted bikiniben, de hát ez van, kibírom :D)

    VálaszTörlés
  2. Úristen, nem, elgépeltem :D :D

    Tényleg? Dejó! :))) Meg van beszélve, megyünk ezerrel:) Én is csak a 2 méteresbe mennék amúgy. Nekem pedig jó lesz a hátamnak és a térdemnek :)

    VálaszTörlés