2011. május 24., kedd

Jupíí...

.... iiilyen jó napom volt a jegyek terén ma ^^ (WARNING: egózás (is) lesz)

Először is... Már már azt hittem, hogy a tegnapi volt az idei legrosszabb éjszakám, de a mai felülmúlta. Direkt nem feküdtem le korán, hogy nehogy ne tudjak nem elaludni. Hát nem nagyon jött be. Amint végre kényelmesebb pózt találtam, elkezdtem érezni a térdemet, oké, kimentem jégzseléért, rákötöttem a lábamra és alvás. Reggel már 5-kor kipattant  szemem, és este is sokat forgolódtam megint. A koránébredés csak annyival jött jól, hogy még átnéztem reggel a fizikát amiből feleltem is ma, és a nyelvtant is amiből tz-t írtam. A fizikám 5-ös lett, így 5-ös leszek év végén (jeeeee :)) A nyelvtanom is 5-ös lett, így szerintem abból is 5-ös leszek év végén (jeeeee :)).

Ja, és egyébként gyalog mentem suliba, mert tegnap a biciklimet bent hagytam a tárolóban.

Angolból egy hét múlva dolgozatot írok, és muszáj vagy 4-esnek vagy 5-ösnek lennie ahhoz, hogy ne legyen 3-as az évvégimben, aminek nagyonnagyon nem örülnék.

A biosz dolgozatom 5-ös lett, így 5-ös leszek év végén, mégpedig dicséretes. :))

Év végi átlag...: Rossz eset: 4,45... Reális eset: 4,54... Mázlis eset: 4,63... Jó eset: 4,81...

A mai napot egy dupla matekóra koronázta meg, mégpedig egybe tartva, azaz 90 perc tömény feladatmegoldás, szünet nélkül!!!!!!!! Hát, kiábrándító és agyzsibbasztó volt, az tény :D

Holnap első órában lesz egy spanyolom, aztán 9-től ki tudja meddig a bíróságon leszek. Az osztály beül egy tárgyalásra. Eredetileg nem erre ültünk volna be, de mint kiderült, a másik elég húzós lett volna (tényleg) és a bíróságon nem vállalták értünk a felelősséget o.O Mivel aláírtam egy etikai kódexet, (hogy senkiről és semmiről semmit, és nem nevetek, nem nyilvánítok ki véleményt, levegőt is halkan veszek stb stb...) igazából ennél többet nem is mondhatok róla, talán még annyit, hogy körülbelül miről lesz szó, de azt majd holnap, hogyha kiderítettem azt megoszthatom-e, és ha már túl vagyok rajta és lesz bennem valamiféle megfogalmazható élmény.

Ja, és ma megtudtam, hogy az írásbeli föci érettségim 4-es lett, viszont azt még nem tudom, hogy hány százalék. Egyedül annyi infóm van még, hogy a tanár azt üzente, simán feljavíthatom 5-ösre a szóbelivel. Szóval nem az alsó határán vagyok a 4-esnek, szerintem olyan középtájon ^^

2 megjegyzés:

  1. amikor így nem tudsz aludni, igyál meg egy bögre citromfűteát: ) nekem bejött

    VálaszTörlés
  2. 100% hogy kipróbálom, a héten egy éjszakámat se nevezném jónak :S Köszi :)

    VálaszTörlés