2011. május 20., péntek

Laza...

...egy napom volt ma.

Az első órám 8.20-kor kezdődött, de 5.51-től ébresztett a telóm, mert tegnap este nem volt kedvem/időm elolvasni a törit és ezért korábban keltem. Vagyis keltem volna de a szundi gomb elhatalmasodott a mutatóujjam felett, így csak 7.20-kor kecmeregtem ki az ágyból. De el tudtam olvasni a törit még így is, mind a két anyagot.

Olyan szép volt az idő, idén talán először nem vettem kabátot a suliig :) Szóval máris jól indult a nap. Az első két órám spanyol volt. Mint kiderül, a tanárbá' Spanyolországban van, így Timothy jött be helyettesíteni. Mivel N.R.-in kívül Ő beszél csak spanyolul a suliban jelenleg. Felmentünk a kisebbik könyvtárba és elkezdtünk nézni egy filmet, szerintem már mindenki látta, talán többször is. Robin Williams a főszereplő, a címét meg mindjárt megkeresem....  Meg is van: Mrs. Doubtfire. Az első órán angol hanggal és spanyol felirattal néztük, a másodikon spanyol hanggal és angol felirattal. Megjegyzem az első sokkal jobb volt, a spanyol szinkron nagyon vacak volt ennél a filmnél. Egyébként az a könyvtár nagyon kényelmes, legalábbis a székek. Úgy kezdődött hogy cipő le, és fel a párnázott székre. Aztán még egy szék a fejemnek és a felső részemnek (ez így már 3 szék), és konkrétan lefeküdtem, úgy néztem a projektor kivetítőjét. Tök jó volt *.* :D

Ezután kimentünk a suli elé mert osztályképet készítettek rólunk. Természetesen az ofő először elfelejtette. Majd késett is, így ott álltunk felállva a fotós előtt ofő nélkül. -.-"" Aztán befutott, mosoly, és kész. ^^
A matekóra is hamar elment, és utána töri volt, amin szerencsére nem feleltem, juhééééé :D

Szóval 12.00-kor végeztem is, hazajöttem, bénáztam kicsit a biosz anyaggal amit a tanár e-mailben küldött el, .pdf-ben.... Félig meddig sikerült valami nevesincs progival kiszednem a hátteret meg pár dolgot, elugrottam az s-copy-ba, ahol ismételten elrontották a nyomtatást, így kaptam -20% kedvezményt :D Jó sok oldal lett megint, és mindet hétfőre meg is kell tanulni. 630Ft volt összesen, de az eladó még azt a 30Ft-ot is elengedte. Nem tudom ebben a boltban mindenkivel ilyen kedvesek, vagy csak az én dolgaimat rontják el folyton és ezért kapok kedvezményt mindig? :D

Ja, és megkérdeztem a föcitanárt, hogy kijavította-e az érettségiket. Azt mondta hogy jól sikerültek, és vagy 4-es vagy 5-ös, szinte mindenkié, de nem mond biztosat, hogy ne éljük bele magunkat abba hogy 5-ös lett, közben meg 4-es.... Ez a veszély nem fenyeget tulajdonképpen. Azt hiszem meglett az írásbeli 4-es, már csak a százalék a kérdés...

Csajos hétvégém lesz, apa horgászni ment, tesóm pedig most nem jön haza a koliból. Holnap anyával a városban fogunk ebédelni, meg nézelődünk-vásárolgatunk, ilyesmi :) Vasárnap pedig ilyen utólagos ballagási ebéden leszek :)

2 megjegyzés: