2011. május 11., szerda

Harmadik...

... napja nem vagyok suliban. Ma eleve nem kéne bemennem mert holnap érettségi, és érettségi előtt egy napot a suli leigazol. Hétfőn és kedden pedig a tanulás miatt maradtam itthon, amit majd anya leigazol.

Persze eközben tüszős mandula gyulladásom lett (megint), és nem mentem ugyan orvos (megint), de úgy fest már elmúlt, hogy aztán 1 hét múlva előjöjjön (megint) és elmenjek orvoshoz (végre).

Igazából semmi érdekesről nem tudok beszámolni, nem a napom nagy részében tényleg tanultam, és bár tényleg sokat, nem nagyon érzem az eredményét. A hármasra fogok menni írásbelin, aztán szóbelin majd feljavítom, legalábbis nagyon remélem. Én azt hittem többet fogok tudni, de a próbaérettségik nem azt mutatják... Nem is a tényanyagot rontom el mindig, ez a bosszantó.

Magam is alig hiszem el, de tanulás mellett a pihenőt most az jelentette, hogy filmet nézzek. Szerintem majdnem fél éve nem ültem le filmezni, erre itt, napokkal (már csak 20 óra) érettségi előtt ezzel foglalatoskodom... Hétfőn délután megnéztem a Diploma után című filmet, Alexis Bledel főszereplésében (Így igaz, Rory a GG-ből *.* :D ... kicsit se vagyok fan.). Tegnap este pedig a The Good Guy-t néztem, szintén szerepel benne Alexis Bledel, igazából így bukkantam a filmre. Ez viszont nekem nagyon fura volt. A leírások amik vannak róla abszolút eltérnek a filmtől, nem is értem miért nem szólt még senki az embereknek hogy "hé, figyu már, ez ugyan az a film?"... Feliratosan néztem, a kanapéra kucorodva a monitor előtt. Maga az élmény jó volt, csak még nem tudom hova tenni ezt a filmet. Olyan, mintha nem lenne befejezve a fő szál, amin elindult, de közben befejeződött csak hát... Na, szóval ezen még rágódok, aztán megnézem még egyszer :D ...Ja, meg azt se értem, hogy miért mondják azt, hogy ez tanulságos egy nő számára.... mert szerintem pont hogy egy férfi számára lenne az.

...

Ma jutottam el oda, hogy 2 óránként rám telefonálnak, hogy "igyál!", és addig le se teszik a telefont amíg meg nem iszok egy pohár vizet. Lelki zsarolás. Szörnyű, és ha most bármit írné erről az is az lenne, szóval nem teszem.

...

És még blogolás közben is lelkisegélyszolgálatoskodok, és mindent csinálok csak épphogy magamra nem jut idő sosem. Ja de, tanultam ma 6 órát...

Kicsit depis lett a vége, de ez van, még egy bejegyzést is 3 órába telik megírni mert a saját blogomra sincs időm, te jó ég....! :/

2 megjegyzés:

  1. megy a drukk ma délután! aztán nézzél még sok Roryt (jah, én nyomom a Gilmore Girlst, ha van szabadidőm és nincs bűntudatom, hogy nem tanulok :D) meg gyógyuljál! én meg már csak azért se mondom, hogy igyál. ;D

    VálaszTörlés
  2. Köszi, rámfér ^^" Jaja, azt kéne, de úristen, most kaptam egy listát, hétfőn-kedden lesz 3 TZ-m (nyelvtan, fizika, töri), egy mindentamiteddigtanultunka3évben fizika dolgozatom, és vagy 40 évszámkártyából felelés(Y).... pedig már olyan szép hétvégét gondoltam ki magamnak ^^

    VálaszTörlés