2011. május 25., szerda

Aúú...

... mert mindig történik valami :S

Az éjszakám most tűrhető volt, csak pár órát forgolódtam hajnalban ^^ Viszont meg is sínylettem, ugyanis speciel már gyalogolni is fáj, úgy elaludtam a nyakam és a vállam.... nemigazmár :((

Az első órai spanyol ma nagyon zsibbasztó volt, végig egy nyelvtani táblázat felett csücsültünk.... itt kezdtem el érezni a vállam. Ezután volt egy fél irodalomóra, majd indultunk át a bíróságra. Útközben már egész sötét lett az ég, így bementünk a váróba. Várni kellet pár percet, mert még zajlott egy tárgyalás. Közben egész érdekes embereket nézhettem végig. Viszont a leglesokkolóbb az volt amikor egy körülbelül 150 kilós fegyőr láncon vitte ki a tárgyalóból az elítéltet. Elég fura nézése volt, az a tipikus pszichopata fej, vagy nem is tudom. Ezután bementünk az 5-ös tárgyalóba, és csendben figyeltük tovább az eseményeket.

A vád egy betörés volt, lopás gyanúja merült fel és bizonyosodott be, valamint testi sértés is történt. Kihallgattak 3 tanút, akik a házban voltak, valamint végig ott volt a betörő fiatal is szintén egy fegyőrhöz láncolva, akit immár nyolcadjára ítéltek el. Eleve elég sok, pláne úgy, ha az ember fiaborja még csak huszonéves. :/ Egyébként nem volt olyan vészes, az elején olyan volt mintha egy filmet néznék, és végül is a vége is, Andzseval meg is jegyeztük a nap végén, hogy elég kiszámítható volt, szinte mármár unalmaska.

Ezután visszamentünk a suliba, és volt egy lyukasóránk. Tegnap megbeszéltünk Andzse-val, hogy ebben az órában elmegyünk kajcsizni valamit a városban, csakhogy épp egy petákot se vittem magammal, de sebaj, akkor is menjünk. Na, azt tudni kell, hogy nálunk elektromos ajtó van amit A Portásnéni kezel. Kimenni nem lehet, csak kilépővel, vagy ügyesen kisurranva. Andzse, Bence és én elindultunk, Bence rögtön ment az ajtóhoz, nyitotta (kinyílt!! o.O) és kisétáltunk abszolút feltűnés mentesen. Csakhogy közben Andzse lemaradt és csak kilépőt kérve jöhetett ki utánunk. A Portásnéni pedig megjegyezte, hogy majd megkapjuk mi lógósok a magunkét. De visszafelé szerencsére nem nagyon nézett meg minket ^^

Ekkorra már elmúlt a vihar, merthogy amíg a bíróságon voltunk hatalmasakat dörgött az ég, és a nagy épület még visszhangzott is kicsit, furi volt. Szóval ekkorra már sütött a nap. Andzse vett egy hotdogot, aztán elmentünk fagyizni is, meg lettem hívva ^^ Majd vissza a suliba. Volt egy etika óránk és utána még egy tesink is. Tesin felmérték a felülést, a törzsemelést és a fekvőtámaszt is (3x5). Ahhoz, hogy tesiből meglegyen az ötösöm, vagy futok 2170 métert 12 perc alatt, vagy ugrok távolugrásban 355 centit. Hát, mindkettő elég esélytelen, de próba cseresznye, KELL az 5-ös. Szóval először ugribugri, és ha nem sikerül 100-adjára se, megyek futni, persze addigra már hulla leszek, de ha nem is sikerül, hátha meghatom a tanárt a próbálkozással :D (esélytelen.)

Hazaérve tusoltam egyet odakünn, aztán észrevettem, hogy apa ma sütött palacsintát. Szeretem apa palacsintáját :) Most pedig itt szenvedek, merthogy gépelni is kényelmetlen és fáj. "Velem mindig történik valami!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése