2011. május 13., péntek

Most...

...kicsit így ráébredtem arra, hogy tényleg blogfüggő vagyok. Ha nem is a szó legszorosabb értelmében, de akkor is.

Gyorsan átszámolva 38 blogot követek. Ezek között van olyan amit nem nézek minden nap, hanem havonta vagy 3-4 havonta egyszer egyszer.

Viszont... most így a legnagyobb megdöbbenést azzal okoztam magamban, hogy egészen pontosan eddig 5 pici baba születésének lettem olvasótanúja. Személy szerint Milán, Zsombor, egy ikerpár: Noémi és Botond, valamint  még egy picurka :) Milán már majdnem másfél éves, Zsombor már elmúlt 2,5 éves, az ikrek 2 évesek múltak, a picurka pedig nemrégiben született :) Egyébként nehogy azt feltételezze valaki hogy babablogokon élem ki magam, mert nem. Mindegyik blogot már régebb óta követem, mikor még nem voltak meg a csöppségek. Kivéve Milut, mert Őt a szülinapja után 2 hónappal kezdtem követni, és már élőben is "találkoztunk". :)

Sok ismerősöm blogolását követem, osztálytárs, volt osztálytárs, ismerős stb. De még mindig van sok olyan ember, akik nem tudnak rólam, és szerte az országból, valamint külföldről írnak. Van közöttük nálam fiatalabb, egykorú, és felnőtt is. Sőt, családanya és családapa is, egy pár közös blogja, vagyis kettő, de a miénk már nem él ugye Sozóval (még most se szeretem így nevezni, de hogy írjam? - költői kérdés!). Van pár kreatív blog, vagy épp a volt iskolám blogja. 1-2 iskolai tanárom írása, és egy képregény blog is. :) Szóval vegyes saláta :)

... az elején még linkeltem minden névhez a blogot is, de meggondoltam magam. Így is elég lesz azt hiszem. :)

Most azt hiszem lecsillapodott a "meg kell osztanom" vágy ezen a téren. Köszöntem :)

2 megjegyzés: