2011. május 11., szerda

Kicsit...

...megkésve,  de megint itt vagyok :)

Először is beszámolok - persze nem részletesen - egy kis kiruccanásomról. 6-án pénteken mint minden pénteken délben végezte a suliban. Hazajöttem, közben beszéltem Speciálisommal, és meginvitált egy nyílt napra, ami épp aznap volt és már javában zajlott. Tudtam előre hogy aznap lesz és terveztem is hogy meglepem, de végül úgy döntöttem mégse, mert tanulás meg stb stb...

EZ volt a terv... miután beszéltünk és mondtam hogy még nem tudom, de inkább ne számítson rám, letettem a telefont és elkezdtem volna tanulni. Persze egyfolytában azon kattogott az agyam hogy menni kéne menni  kéne. Hát jó, megnéztem mikor megy vonat: 14:30, ránéztem az órára: 14:05. Oké, siessünk. Térképet nyomtattam, meg menetrendet, közben hívtam anyát, hogy elugrok csend zenészével Szegedre (első számú hazugság). Átöltöztem és 14:15-kor kirobbantam a kapun. Rohantam (biciklivel) a buszmegállóba. Persze sorompót is kaptam, és a fékem is elszakadt, vagyis elhagytam egy lényeges darabkát a kerékpárom szerkezetéből, dehát akkor már nem mindegy volt? gondoltam magamban :D Lezártam a bicóm és onnan futottam, nem, nem is futottam, inkább rohantam az állomásra. Biztos sokan megnéztem. Mikor beértem álltak előttem a jegyvásárlásnál 3-an, alig tudtam kivárni, de legalább már nem lihegtem annyira amikor kértem egy retúr jegyet. :D

Hódmezővásárhelyen térképpel közlekedtem. Az első két kanyarnál szinte hangosan felnevettem hogy "de jó vagyok minden utca stimmel", nadeaztán jött az első nem egyező utca a térkép és a valóság szerint. Oké, csak egy utcát néztem el, de vajon hogy? Nemérdekes. Belefutottam egy CBA-ba és vettem vizet (mert aznap semmit se ittam :S kövi poszt után lehet szidni.), meg rágót, és két csomag pattogó cukrot, csak úgy :) Mikor közeledtem a nyílt nap helyszínére írtam egy sms-t a Spécinek ( :) ), hogy "Hűdesok *** zászló" (a csillagozás csak azért hogy azért maradjon egy kis titok a posztban :P)... Természetesen rögtön felhívott, és kérdezgetett hogy "mi? hogy? most tényleg? én? egyedül? gyalog? komolyan?" Bezony, ott voltam és úúúúgy örült :) És én is :)

Körbe lettem vezetve, meg be lettem mutatva a fél cégnek, mentem hatalmas John Deere trakival amit gép irányított, nagyon komoly! :) Aztán miután lejárt a munkaidő és egy órával korábban is eljöhettünk, elmentünk fagyizni, majd egy közeli erdőbe sétálni. Találtunk "titkos" ösvényt, meg fényképeztünk sokat :) Utána fél pillanat Tesco-zás jött a részemről, majd újra kocsiba ültünk és mentünk mindenfelé. Sokszor zsákutcába futottunk és alig tudtunk visszatolatni, de végül megálltunk még kicsit beszélgetni... :) 19.00-kor indult vissza a vonatom, szerencsére késett is pár percet, mert épphogy beestünk az állomásra ^^

Jó nap volt :)

P.s.: A falazómnak majd kicsit részletesebben is mesélek... Köszi csend zenésze! :)

2 megjegyzés:

  1. ugyan, szívesen, izgis volt (bár igazából lópikulát se tettem, mert senki se zaklatott téged keresve :D)
    egyébként annyira de annyira sejtettem, hogy ilyesmi van a dologban, persze a pontos részleteket nem ismertem, de ajj, gondoltam. ;)

    VálaszTörlés
  2. :))) Nembaj, de megnyugtatott a tudat hogy valaki falaz :) Köszi :D

    VálaszTörlés