2011. június 2., csütörtök

Már...

... csak egyetlen egy dolgozat vár rám, és vééééégre nem kell átlagokat számolnom.

A mai napom elég rossz volt megint. De szerencsére legalább az éjszakám jó volt, és tudtam aludni. :) Tegnap is jól aludtam, sikeresen el is késtem a suliból, kemény 3 vagy 5 percet, szerintem be se írt a tanár, óje ^^

Spanyolból 5-ös dolgozatot írtam, így 5-ösre zártak :) Már csak a matek van hátra, azaz egy fincsi dolgozat trigonometriából és koordinátageometriából, és megvan az 5-ös év végén ^^ Pedig én annyira bíztam benne hogy nem kell megírnom. Az elmúlt két órán egész végig én voltam a táblánál. A szerdain a tanár hívott ki, és 45 percig oldottam meg feladatokat. Ma pedig önként jelentkeztem, egyrészt mert így jobban megmarad, másrészt meg mertem feltételezni hogy a tegnapival összerakja a mait a tanár és kapok egy órai munka 5-öst azaz nem kell dolgozatot írom. Hát nem így sült el. 90 percet álltam a tábla előtt és még egy icipiciminiötöskét se kaptam. Püffneki.

Tegnap volt anya névnapja, és fél óra keresgélés után összeállítottam egy üzletben az ajándékát. Ilyen asztali dísz. Üveg tálban kék organza, azon átlátszó kövek, középen fehér gyertya, és van még rajta kék pillangó meg kék gyöngysorszerű dísz. Szép lett :) Ma pedig unokatestvéremnek vettem ajándékot, ő is Tünde. De ez már nem volt könnyű. 50°-ban, hosszúnadrágban, táskával a hátamon battyogtam vagy 1 órát a városban, végül semmi. Marad a jól megszokott ajándék ^^

Ezután hazajöttem, majd jött értem M, és elindultunk. Hogy hová azt nem tudom, és hogy hova kötöttünk ki azt se, (valahol a város szélén egy lekanyarodó út sarkán a fa tövében ahol nem látjuk az autókat) de nagyon jó volt. Rögtönzött egy piknikszerűt is ^^. Akadt egy paparazzink is, de a legegyszerűbb módon közöltem vele, hogy nem kéne leskelődni. Azaz integettem neki jó látványosan, mire visszaintegetett és gyors elsétált. :D Hehe, úgy kell neki :D Aztán meg a szokásos hülyéskedés közepette épp azt játszottuk el, hogy elrabolt és menekülnék, amikor pont jött egy autó. Képzelhetem mit hitt a sofőr. Mindenesetre az kiderült, hogy nem játszottam hitelesen a dolgot, mert nem szállt ki megmenteni. Vagy csak inkább menekülni akart. Ezt sose tudom meg, mindenesetre vicces volt :D

Most fejeztem be a matekra való tanulást, ami siralmasan kevés volt, de majd még holnap dupla spanyolon ^^ Csak legyen 5-ös, léccilécci :) Életem legjobb átlaga lenne ^^

Nemsokára megyek aludni, csak előtte még 1000 dolgot meg kéne csinálni... De meg akarom előzni a vihart, mert a dörgésre nem tudok elaludni nyugodtan.

Mára ennyi, és holnaptól már kevesebb sulis lesz, ígérem :D

Szerk.: Hehe, majdnem kifelejtettem a panaszkodást. Ma este megint észrevettem, hogy szúr, ha nyelek. Tüszős mandula barátom visszatért megint. Holnap délután bemegyek a dokihoz, és elmondom, hogy valószínűleg nem normális ha 2 hetente előjön. Most megint 10 napig ihatom az antibiotikumot. (Y)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése