2011. június 16., csütörtök

Jupííííííííí...

... :)))))))))

Ma volt az érettségi kiosztás. Apa bevitt kocsival, aztán vártunk vagy 1 órát, mert hát miért ne. :) Lementem Tomival meg Sozóval a suli elé, aztán elmentünk fagyizni is. Meg lettem hívva, mivel csak személyit vittem. Köszönöm :)

Nem, nem tudom töltelékmondatokkal tovább húzni.... 100%-os lett a szóbeliiiim!! :)))) Úúúúúúgy örülök :) És ezzel feljavítottam a 77%-os írásbelimet, ergo jelesre érettségiztem föciből!! :'))))))) Hjajj, végre kicsit fellélegezhetek ^^

Hazafelé már apa nem tudott hozni, így Sozóék hoztak haza. Kulcsom se volt, így már majdnem arra vetemedtem, hogy tűsarkúban és szoknyában átmászok a kerítésen (csináltam már ilyet, igen :D), de apa megoldotta a dolgot, szerencsére. :)

Hihi, most csak ennyit tudok írni, örülök :) ^^"""

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése