2011. június 9., csütörtök

Elkezdődött...

... a nyári szünet. De még hogy...!

Tegnap fél ötre értem oda Andzséhoz, sátrastul, hálózsákostul. Elmentünk a teszkóba vettünk mindenféle finomságot ami a szalonnasütéshez és a jóérzéshez kellett, aztán birtokba vettük a telket. :D

Tök aranyos kis házikó volt. Igen, így múltidőben. Enyhén szólva is lelaktuk az egészet körülbelül 3-4 óra alatt. Na de az elején. Mikor megérkezett mindenki az osztályból 4 ember kivételével, elkezdtük a szalonna sütést. Mit ad Isten, én vágtam a fát, a csajszikkal meg megraktuk a tüzet. Kicsit nehezen indult be de aztán mindenki jóllakott. Amikor az osztályfőnök észlelte hogy kezd elborulni az ég, elkezdett pakolászni. Mire az egész osztály pánikhangulatot keltett a vihar miatt, elősegítve az ofő mihamarabbi távozását. Sikerült :D Hangosan ujjongva és integetve köszöntünk el, aztán beindult a buli.

Én ezt úgy nem részletezném igazán, de számomra is hihetetlen mennyi pusztítást végeztünk a szobán. A szőnyeg zöldből fekete lett, két helyen lejött a vakolat a falról. A szőnyegen és a falon üdítőtől kezdve vörösborig minden volt. Az egész osztály ott aludt, 4-en kocsiban, 3-an vagy 4-en sátorban, a többiek szobában, földön vagy ágyon, egyedül vagy többen :D Én a leni szobában aludtam, az volt a leges legkoszosabb hely, szerintem a szabad ég alatt is tisztább lett volna ^^ Az osztályfőnök egyébként - miután megmutattuk neki hogy kell tequilát inni -, bűnbarlangnak nevezte el a helységet. :D

Az idő kicsit esős volt, de ez nem nagyon zavart minket. Volt egy rövid társas, meg felelsz vagy mersz is. Zene, kaja, buli, minden :) Jó volt, csak picit fárasztó. Pedig a csapat nagy része éjfél fele már aludt, vagy legalábbis próbálkozott. Másnap volt aki már 6-kor hazament, mi Andzséval és Sozóval olyan 11 körül hagytuk el a bűnbarlangot :D Amennyire lehetett rendet raktunk, de Andzse apukája számított arra hogy nem lesz minden patyolat. Bár szerintem azért eléggé megdöbbentő látvány volt a szoba.

Ahogy hazaértem, az első utam a kádba vezetett. Aztán picit üldögéltem az ágyon, majd aludtam úgy 6 órát ^^. Már sikerült ennem egy banánt, meg jóreggeltet, meg egy bébi adag paprikáskrumpliszerűséget, szuper :) A fáradtságon kívül semmi bajom :) Azt hiszem megyek aludni. Négy napom van felkészülni a szóbelire.

2 megjegyzés:

  1. Hát igen, nem tudom mikor buliztam utoljára gyí szerintem.... De egyenlőre elég is volt a nyárra :D

    VálaszTörlés