2011. június 14., kedd

Most...

... kezdődött el inkább a szünet :D

Túl vagyok a szóbelin :)

Úgy indult a nap, hogy bementem reggel a suliba (gyomorideg: pipa), és miközben a vizsgabizottság elnöke próbálta nyugtatni a népet, én egyre idegesebb lettem. :D Kikaptuk a beosztást, délután 3, na nemááááár. :( Én túl akartam lenni rajta az elsők között :/ De mindegy, hazajöttem, és lefeküdtem. :D Tévéztem, meg pihiztem, aztán kiültem az udvarra és átlapoztam a 77 tételes könyvet. Majd bejöttem és tovább feküdtem.

Kettőre kellett visszamenni, azt mondták. Odaértem pont kettőre, és szinte letámadtak, hogy már 4x hívtak de nem voltam itt. Mondom, jó itt vagyok. *halálideg* Bementem, húztam egy tételt, közben megkérdezte a tanár, hogy miért nem jöttem. Mondtam, hogy így is 1 órával hamarabb jöttem. Természetesen nem hívtak fel ^^ No problem. Elindultam egy atlaszért, megfogtam leültem, kinyitottam, és akkor vettem észre hogy töriatlaszt vettem el a padról. Nem volt ám gáz :D Ennyire paráztam csak. :D

A 10-es tételt húztam. Első része Ázsia természetföldrajzi jellemzői és ásványai, vagy valami ilyesmi :) Ez jó, ezt nagyon tudtam, térképről leolvasós az egész, meg kis józan paraszti ész, meg tájékozottság az atlaszban. :) A második a népességnövekedés globális hatásai volt, plusz volt még egy kérdés, de annak csak a zárójeles részére emlékszem: növényvédő szerek, műtrágyázás, és még egy harmadik amit szintén elfelejtettem. Ez is jól ment, a végén csak a saját véleményemet kérdezték, közben semmi. Előttem megkínozták egy osztálytársamat rendesen, engem nem kérdeztek. Gondolom ha hiányzott volna valami akkor kérdeztek volna engem is. Szóval ebből remélem, hogy jól sikerült. :)

Amikor befejeztem az első tétel magyarázást, megkérdezte a tanár, hogy még valami, mire mondtam hogy, hát, ennyi lenne, és egy másik tanár kuncogott. Ezt nem tudtam mire vélni, de remélem azért örült, hogy végre abbahagytam. Életemben nem beszéltem még ennyit egyhuzamban. Na jó de, de nem feleléskor :D Igazából arra sem emlékszem, hogy a vizsgabizottság elnöke bent volt-e. Tényleg nem, sőt, egész sok kiesett, biztos a stressz miatt. Kétszer is így rákészülni, aztán meg rohanni ^^ Fájt is a fejem egész nap. Bár már tegnap is. A vérnyomásom is alacsonyka, megmértem. De holnaptól pihi egy kicsit, aztán angolozás ezerrel ^^.

Ma találkoztam M-mel, ettünk melegszenyát, meg ittunk limonádét, és smoothie-t is, bár a fele megmaradt, tele lettünk. Aztán kitörte a cipő a lábamat (sosem törte ki még egy cipő sem! :S), úgyhogy a hazafelé vezető utolsó utcát már mezítláb tettem meg. Viccesen csattogott a talpam a meleg betonon így este 10-kor :D

Holnap elmegyek a fogorvoshoz. A héten még jó lenne fodrászhoz is eljutni, mert már melegíti a fejem a sok haj. Vasárnap pedig Szegvárra ugrom át :)

Deeee, végre én is 100%-osan élvezhetem a szüneteeeeeet!!! Legalábbis jövőhéttől már remélem, hogy tényleg :D

Jóéjtet mindenkinek :)

2 megjegyzés:

  1. gratu, én csak pozitívként tudom érezni ezt a feleletet, bár tényleg mekkora izé már, hogy hamarabb kellett volna menned... jól megpörgették az embereket, aztán a végére már fáradtak. nekem bezzeg még egy hét szenvedés, aztán csak utána jöhet a pihi. kezdem már nagyon unni. :D

    és komolyan nem törte ki még egy cipő sem a sarkadat? O.O te egy csodalány vagy.

    VálaszTörlés
  2. Na igen, azért örülök hogy nem kell még egy hetet elszórakoznom otthon, és túl vagyok rajta :)

    Hát, eddig még nem. :D De már ma se fáj annyira, már cipőben is voltam :D

    VálaszTörlés