2011. június 20., hétfő

Tenap...

... elég hamar kezdődött a napom.

A 7.20-as busszal indutam Szentesre. Jobban mondva, csak 7.30-kor indult, mert a sofőrnek negyedkor jutott eszébe, hogy nem tankolt. Szuper. ^^ Írtam M-nek egy sms-t, hogy késni fogok. 5 mp múlva írhattam volna még egy sms-t, hogy mégsem, mert a sofőr egy állat. Komolyan, egy-egy kanyarban azt hittem felborul a busz. Eleve nagyon nagyon utálom a buszozást. Fáj a fejem a szagától, és az a búgás, meg a rázkódás. Hjajj, de kibírtam.

Szentesen reggeliztünk, majd mentünk Szegvárra, ahol be lettem mutatva M családjának. Eléggé zavarban voltam, remegett a kezem meg begörcsölt az arcom a sok vigyorgástól. :D De nagyon kedvesek voltak, tényleg :) M körbevezetett a házban - jó nagy -, aztán átmentünk egy másik házba ami szemben volt. Az lesz M rezidenciája maj. Egyenlőre csak a saját szobája van meg, de az húú *.* Orgona a fal, ami nem lila, mint az orgona, hanem ilyen világoskék. A bútorok fából vannak, és a csillár is nagyon szép. Teljesen nyugtató az a szoba. :))

Van 4 kutyájuk. Egy kuvasz, Száva, aki még 6 hónapos, és annyira aránytalan :D Olyan hosszúak a lábai, hogyha fut, folyton elesik, de nagyon aranyos, és nagyon szófogadó, meg is lepődtem ezen. :) Ezen kívül van két hasonló kis termetű, az egyik Nudli, a kedvencem. Szegényke nagyon félős, és folyton remeg. Agyon szeretgettem a kis édest :) A másik nevét nem tudom. A negyedik Tisza, aki elég beteg, és félelmetes. M mielőtt megmutatta volna, megkérdezte, hogy láttam-e a Resident Evli-t... De szerethető kutyus azért :)

Délelőtt az emeletről pakoltuk le M dobozait a majdnemösszes cuccával. Ezután ebédeltünk. Gyümileves, hajszálvékony rántott husi a kedvemért (pedig mondtam, hogy nem kell miattam....), volt zöldséges rizs, és minden nagyon finom volt :) Ebéd után volt egy kis pihi. Mivel az eső is esett. Majd a dobozokat bepakoltuk a kocsiba, átvittük a másik házhoz, ott kipakoltuk, majd fordultunk még egyet. Voltak nehéz dobozok is, amiket nem vihettem, de azért segítettem amiben tudtam :)

Ezek után már készülődnöm kellett haza, a 18.45-ös vonattal jöttem (igen vonat, és nem busz, jeeee :') ) haza. A hazaút nagyon nagyon hosszú volt, a vonat minden tanyánál megállt. 20.00-ra ért be, és én már 19.30-kor szükségeltem egy mosdót, mivel jól teleitattak hazaút előtt ^^ Amint leszálltam a vonatról szinte futottam hazáig :D

Összességében nagyon jó volt, csak nem tudott megismerni a család, mert elég szótlan voltam. Nem nagyon tudok magamról mesélni semmit ilyenkor :/ De majdcsak megszokom már ^^

Ja, és hogy ne hazudtoljam meg magam... Először is M orrba vágott a kosárlabdával, véletlenül, mert hülyéskedtem. :D Aztán fájt a hasam. Aztán izomból beletérdeltem a vonóhorogba (az a nagy vasgolyó a kocsi hátulján) -> térd lehorzsolva, belilulva, megzúzva. :S Majd M tartotta a kezét, hogy segítsen kiszállni a kocsiból, én meg előre hajoltam mert így könnyebb volt kiszedni a fájós lábamat, mindeközben belefejeltem a kezébe, pontosabban szemmel eltaláltam a hüvelykujját. Hát, aúcs. :'D De ezt már igazán megszokhatnám, most is vagy 4 lila folt van a lábamon :D Egyedüli maradandó az a térdem, az fáj, de majd elmúlik ^^

Ennyi volt a tegnapom röviden. :) Ma pedig azt hiszem rám vár az íróasztalom és 4 ruhás szekrény, hogy kiszortírozzam a dolgaimat és rendbe rakjak mindent. Nincs kedvem belefogni :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése