2011. június 25., szombat

Máris...

... kezdem unni a nyarat. Pedig tulajdonképpen még nem voltam strandon se, és nyaralni se, és nem ültem egész nap a tévé előtt DVD-zve, és semmi nyarasat nem csináltam még.

Már nagyon el kéne kezdenem angolozni, holnap megyek M-hez, és kapok egy csomó átnézni valót meg "házi"-t a nyaralásmellé. Kell is, mert a mi nyaralónkban tulajdonképpen csak pihenni lehet, az meg meglesz az első 2-3 nap alatt. A többiben tanulok, horgászok, fürdök vagy filmezek felváltva. :)

Előkerestem azt a papírt is amire felíratott a töri tanárunk egy csomó kötelezőt a nyára. Mert jövőre V.I. lesz az irodalom tanárunk is, aminek igazából nagyon nem örülök, mivel jövőre már nincs tananyagunk, és egész évben az érettségire lehetne készülni. De tuti, hogy V.I.-vel nem így lesz, sőt! Valószínűleg törizni fogunk végig. És rengeteg órában. Hjajj. Nem szeretem a törit. És V.I.-vel meg még rosszabb. Mert még ha azt vennénk ami a könyvben van, legalábbis úgy, ahogy a könyvben van. Áh, mindegy, csak az érettségitől félek nagyon. Az irodalmat viszont nagyon imádom, ezért is kezdtem humán tagozaton, és a töri miatt váltottam le. :S
...
Na mindegy, szóval a kötelezők legalább érdekesek, de sajna egyik sincs meg itthon. Nemsokára megrohamozom a könyvtárat azt hiszem, mert mindet megrendelni kész vagyon. Bár a Harry Potter sorozatnak örülnék ha a polcomon lenne (ez is "kötelező", vagyis vagy ez vagy a Gyűrűk Ura), mert csak kölcsönkértem a köteteket, de ...mmmm, nem, nem mindegy, egyszer tuti megveszem mindet, csak keressem a saját kenyerem! ^^

Miért beszélek máris a suliról? Még el se kezdődött a nyár. ^^ De már csak 67 nap van belőle. o.o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése