2011. június 25., szombat

Múzeumok...

... éjszakája volt tegnap.

Andzse meginvitált egy kis kiállítás nézegetésre, hát jó, már úgyis szomjaztam valami kulturális tevékenységre.

Még mielőtt bármilyen kiállítást is megnéztünk volna, beneveztünk egy versenyre, mivel minimum két fő volt a nevezés feltétele, és hát mi épp ketten voltunk. :D A csapatnevünk eléggé vicces lett: Éjszakai Baglyok, igen, nem éjjeli, éjszakai, no comment. :D Kaptunk egy térképet a városról, és azon voltak bejelölve az állomások. Minden állomásnál feladatokat kellett csinálni, például: lajhármászásban végigmenni egy két fa közé kifeszített kötélen, puzzle-t kirakni nevetségesen kevés idő alatt, meginni 3 korsó limonádét (~1,5 liter) 20 mp alatt (!!), egy malacnak öltözött pasit kergetni, szögeket kalapálni egy fatuskóba és hasonlók :D 7-kor kezdődött, mi negyed kilenc fele végeztünk mindennel. Ezután elmentünk enni, és konstatáltuk, hogy van aki még kilenckor is megy az egyik állomásról a másikra ^^. Ja, és egyébként kaptunk egy köpenyt, ami a csapatkapitány köpenye. Ezt én kaptam meg, nem azért mert én voltam a csapatkapitány, egy két fős csapatnál ez eleve kizárt, hanem mert eléggé égő volt, hogy bevállaljam. :D És jól jött a szél, valamint az eső ellen is, ami épp akkor szakadt ránk, amikor egy parkban kellett mesét írnunk, mindenféle fedezék nélkül.

Az első 5-ben nem voltunk benne ( :( ), de sebaj. Pedig még keringőztünk is az utca közepén, plusz 20 pontért. :D

Miután jól belaktunk, csináltattunk hennát. Egy baglyosat, mert ugye Éjszakai baglyok, valamint Andzse két szárnyat és egy Bird feliratot a lapockájára, én pedig szárnyakat a csuklóimra. Cép. :)

A kiállítás megnézése után találkoztunk Andzse ismerősével és annak barátjával, majd elmentünk velük pizzázni, de mi Andzséval csak néztük ahogy lakmároznak, nekünk betett a tortilla. Elég későn, fél kettőkor értem haza, még letusoltam meg egyebek, aztán kettőkor bezuhantam az ágyba. Nem vettem be a gyógyszert,  de nem is kellett, majdnem 9-ig tudtam aludni, és amikor felébredtem megfordultam és még szundiztam. Nem is tudom mikor tudtam aludni már rendesen. :)

Jó kis nap volt, sok nevetéssel, meg ilyesmi. És az eső se vette el a kedvünk, szuper :)

Ma pedig semmi értelmeset nem csináltam eddig, csak olvastam, még mindig Tvrtko-t, elég vastag az a dedikált könyv, és nem vihetem túlzásba a kezem miatt sem az olvasást, milyen szívás már. De már van egy csomó új olvasás pózom, hogy kíméljem a csuklóm. :D

Ezen kívül ettem meggyet, ribizlit, őszibarackot és málnát is. Igazi vitaminbomba lettem :)

Szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése