2011. június 25., szombat

Jólvan...

... lenyugodtam :D

Elmentem a dokihoz tegnap, és továbbra is azt tanácsolja, hogy ne egyek fém evőeszközökkel :/ Ezt nem tudom megfogadni, már csak ha onnan indulok ki, hogy mi van, ha vendégségben eszek? Meg eleve, itthon is mindig elfelejtem. És amúgy is kicsit abszurd, hogy mióta az eszemet tudom ugyan az az étkészletünk van, csak az ünnepségekre vesszük elő a bőröndöt, de az se mostanában volt. Emellett ha megfogok egy kilincset/kulcsot stb, nem érhetek a számhoz. Ilyenre nem emlékszem konkrétan mert nem szokásom, viszont pl toll végével szeretek birizgálni a számon, szóval erről leszokunk, eleve rossz szokás.

Csak azt nem értem, hogyha ennyire fémérzékeny vagyok, és kétkeresztes allergiám van minden fémre, hogy bírom mégis a bizsut? A doki szerint az ezüstöt se kéne bírnom, pedig évek óta van nyakláncom és gyűrűm, ami tutira nem kamu ezüst. Anyukám fémérzékeny, ő még a farmer gombjától is kicsattog, és az övektől is, akkor én miért nem? És miért a számon? És biztos valami fém ez? Ezek a megválaszolatlan kérdések.

Megvan a szegedi doki telefonszáma, de jelenleg semmi kedvem ezzel járkálni. Már elmúlt a dagadás is. Úgy látszik a dupla kalcium és revicet kombó beválik.

Ezen kívül kaptam tanácsot az alvászavaromra is. Nem, nem altató, mert azért azt csak ne már, hanem ilyen vény nélkül kapható valami. Elvileg a tévé és a rádió is ezt nyomja, én még nem hallottam, mindegy. Majd kipróbálom, ha már megvettem. Drága volt. -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése