2011. június 5., vasárnap

Reggeli...

...gyors.

Tegnap Szaszival kimentünk Gyopira a Libamájfesztiválra, vagyis a nap végén lévő Bon-bon koncertre. Először semmi kedvem nem volt az egészhez, de mikor elkezdődött egészen beleszerelmesedtem az énekes hangjába. *.* :D
 23.00-kor indult vissza az utolsó busz, azzal hazajöttünk, majd Szaszitól gyalogoltam hazáig, közben csüngtem a telefonon - rossz szokás.

Ma reggel arra ébredtem hogy csend van. Itt. Hétvégén. Tudtam hogy anya elment valahová. Mire oda jutottam, hogy felhívjam már meg is jött, boltban volt. :)

Kaptunk egy nagy láda epret a szomszédtól. Most engem vár, hogy szépen kiválogassam. :) Keresek valami receptet neten és lehet csinálok dzsemet belőle, a maradékot pedig lefagyasztjuk, vagy beleapplikálom a mai muffina adagok egyikébe. Merthogy azt is sütök ám, csokisat meg epreset. :) Mert este jönnek unokatesómék névnapot ünnepelni :)

Szóval most sietek receptet keresni, hogy még el tudjunk menni a boltba valami alapanyagért. Ja és még meg is kell tisztogatni az epreket, délután meg sütögetni, menet közben meg segíteni anyának. Ja, persze 10 nap múlva szóbeli. Hjajj. :)

Hallgassatok Bon-bon-t, és olvadjatok el :D

2 megjegyzés:

  1. jaj, eper, itt áhítoztunk már rá össznépileg egy jó ideje, erre a múlt hét folyamán szinte halomra potyogott az ölünkbe, mert kaptunk ajándékba innen egy nagy tállal, aztán az utóbbi három délutánba is átbattyogtunk öt házzal arrébb, mert apa segítségéért cserébe leszedhettünk annyi epret a földjükről, amennyit akartunk, mert ha nem szedi le senki, csak elrohad... már két napja valami epres-krémes sütit meg eperturmixot eszünk, nyamm. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz nem rossz :D Itt elmarad az eperdzsem készítés, mert bénák vagyunk és lusták, (inkább lusták :D) így a nagy részét lefagyasztottuk télre, mert az fini, a maradékot meg a sütőbe kényszerítem. Szegénykék. :P (A)

    VálaszTörlés