2011. február 10., csütörtök

Vegyes...

... bejegyzés lesz, előre szólok :D És időrendben is összevissza.

A héten szerintem nem fogok helyrerázódni időben, mára kb 2 nap régi és új órarendjét kevertem össze, azt se tudtam mivan, és itthon is hagytam a spanyol cuccomat ^^ Szerencsére R bá' nem adott semmi büntit, de lehet hogy holnap megszívom, ugyanis óra után, nem vettem észre hogy még bent van a teremben és egész hangosan épp ezt mondtam "Húú, de szétuntam az agyam" ... nemvoltciki..... De úgy tűnt észre se vette, nagy volt a hangzavar, meg amúgy is sokszor visszakérdezi amit mondunk ^^ *reménykedik*

Aztááán, szégyen gyalázat, de kaptam egy 1-est énekből... Dolgozatot írtunk, én meg abszolút nem tanultam rá, és hülyeséget meg nem volt "kedvem" írni, ezért üresen adtam be a lapot, nembaj, megérdemeltem, majd kijavítom, tuti ^^"

hmhm, mi volt még... Megrendeltem a kontaktlencséket, de ez nem érdekes... Viszont egy hónap múlva leszek egy éves lencsés, ennek "örömére" kontrollra kell mennem, ami csak rossz lehet... (sok kudarc, "nem, tényleg nem látom" :@ stb stb)

Egyébként olyan fura dolgok történnek mostanában (=ma :D). Néha majdnem annyira elhiszem hogy "igen, jó kedvem lesz akkor is", hogy már tényleg az van, és minden rosszat elfelejtek egy pillanatra, és ez már csak azért is gáz, mert rögtön olyat támad kedvem csinálni, amit már "nem lehet". Kíváncsi vagyok ki értette meg, de mindegy, szóval konkrétan fél milliméteren múlt ma egy ciki lépésem, de épp visszaléptem.

És történnek még furább dolgok is, bennem, amiket már senkivel se akarok megosztani (kivéve a kivételt ;)), ami megint olyan, hogy annyira esélytelen, reménytelen, és valótlan, hogy csak na, de egy álomvilágot építettem fel, és jelenleg kényelmesebb burokban élni. Szánalmas? Talán, de most ez van és kész.

Másrészről viszont van amit konkrétan elkerülni szeretnék, és erről úgy kb ennyi is.

No, mondtam, hogy zagyvaság lesz, de most ilyen volt a kedvem, meg már idegesít hogy homályosul a látásom, mert kiszárad a szemem ^^" Ergo, menni kéne fürdeni, mert megint nem kerülök ágyba éjfél előtt. Egész héten ez volt, vagy ezt már írtam korábban? Mindegy, le kell szoknom az éjszakai blogolásról, mert folyton csak ilyen összevisszaság lesz belőle :D Adiós! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése