2011. február 14., hétfő

Húha...

... kicsit lemaradtam a bloggal de pill és bepótolom.

Akkor nézzük...
Szombaton a napot egy 4,5 km-es sétával kezdtem, sütött a nap így beszívtam jó sok D vitamint :)) Nem sokkal ebéd után elugrottam unokatesómékhoz, onnan egyenesen a pmk elé, ahol várt rám A (tudjátok, a legeslegjobb <3 szerivan :D) és beültünk az Amadeusba, egy kiadós pasikatkibeszélős koktélozásra. Megrontottam egy Sex on the beach koktéllal, de igazából nem is kellett sokat győzködni, sőt egyáltalán nem :D

Sajnos félbe kellett szakítani, mert indultunk vissza a pmk-ba megnézni a The Social Network-öt :) Személy szerint nekem nagyon tetszett, még tuti meg fogom nézni még egyszer. Azt meg csak úgy zárójel nélküli zárójelben jegyzem meg, hogy nem csalódtam a helyi "moziban" :D Hol a bal, hogy a jobb oldal nem volt éles, de neeeembaaaj :D

"Mozi" után nagyon jól jött ki a hazamenetel, mert kifogtunk valami ünnepségszerűséget, és egy komplett zenekar  volt a bejáratnál, hangulatos volt, meg kell hagyni :D (Y)

Hazaérve itt voltak másik unokatesómék, majd miután hazamentek még fent voltam hajnali 1-ig vagy tovább, manapság így megy ez ^^

Vasárnap pedig 11-ig aludtam, délután meg anyával letekertünk 7,5 km-t, Teso, Lidl ésatöbbi :D Kaptam egy   schoolgirl szoknyát és egy fehér inget hozzá *.* mintha egy animéből szalajsztottak volna :D

2 megjegyzés:

  1. jáj, "szerivan". :D
    és hát igen, azok a trombitások csak miattunk voltak ott, ennyi. ;D

    huh, most elképzeltelek, te kis animefigura. :D

    VálaszTörlés
  2. :D Ennyi :D
    Ugye milyen jó? :D:D

    VálaszTörlés