2011. február 24., csütörtök

Gyors...

... bejelentkezés. Előre mondom, zavaros az egész bejegyzés :D

Tegnap kikaptam a matek dolgozatom, hármas lett, idén először, elég gáz... majd kijavítom, bizisten :) Viszont a spanyol újságcikkem ötös lett *büszke* :D Mondjuk vannak benne hibák de csak hogy egózzak egy kicsit, azt mondta a tanár, idézem: "A másik 3 ötös cikkhez képest kicsit több a hibád, de legalább látszik, hogy dolgoztál rajta" Öhm :P :D:D Ennek örömére jelentkeztem 2 fordító pályázatra, az egyiken egy verset a másikon egy novellát kell fordítani spanyolról magyarra, van rá egy hónapom lesz ami lesz ^^"

Tegnap beszélgettem egy "ismerősömmel" akivel 4 éve beszéltünk utoljára. Igazából még sosem találkoztunk, mert interneten ismerkedtünk meg, viszont már küldtünk egymásnak sütit postán, nagyon feeling-es :) Szóval újra beszéltünk és egész megdöbbentő, hogy mi mindenre emlékszünk így 4 év után is egymásról :) Szóval kellemes volt :)

Irodalom órákon most József Attilát vesszük, teljesen oda meg vissza vagyok. Szerintem ez annak köszönhető, hogy általánosban mennyire jó tanárom volt. Minden versre emlékszem, még arra is, hogyan olvasta fel V néni :) Például a kedvencem (amit sajnálatos módon nem vettünk a gimiben) a Kései sirató. Nem tudom, hihetetlenül él a fejemben az egész vers, ahogy hallottam, a hangsúlyok, az érzések, minden. Szóval most nagyon élem az összes irodalom órát :)

Ezen kívül csak a szokásos van, fáj a térdem és a kezem, de már egyre elviselhetőbb ^^ Holnapra nem kell tanulni, ráadásul 8:20-ra megyek és délben végzek is. Jupii :) Most pedig lassan megtámadom a fürdőt és kezdek valamit a hajammal :D

Ps: A hó meg kapja be a hátam közepét >.<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése