2011. február 4., péntek

Elmentünk...

... Békéscsabára Sz-szel, egy beol fotózásra. :)

Na az egész úgy indult hogy indulás előtt az állomáson összefutottam valakivel. Valakivel, aki olyan szinten az emberiség mélypontján áll a szememben, hogy legszívesebben ráugrottam volna, de elintéztem egy ultralenéző pillantással. *ügyes Csilla, okos Csilla* ... Aztán hogy ez ne is legyen elég, a vonaton meg egy másik emberkével futottam össze, akit én bírok, de szerintem nem viszonzott ez a dolog, ugyanis a napogban volt egy egész gáz félreértés abból, hogy nem volt őszinte valakivel és emiatt elég nagy kavarodás lett, amiben középponti szerepet töltöttem be, miért is ne? -.-"

Na de odaértünk és minden jó volt ezután :D A Centerben vettünk 4 kiflit, egy kempingsajtot, egy tasak párizsit, plusz egy sajtosrudat és egy almás-rácsost, majd miután mindezt megettük a placc közepén (és neeem, nem néztek parasztnak egyszer sem xD), elindultunk a fotózás helyszínéhez. Vagy 3x végigmentünk az utcán, mert bár megtaláltuk a házat, de nem volt kiírva semmi, így inkább telefonáltunk :D Kis késéssel megérkezett a fotós, és valami hihetetlen labirintusos lépcsőházon keresztül eljutottunk a lakásig, ami fotózásra volt kialakítva :D

Aztán ment a pózolás, én meg közben elértem a modellakaroklenni állapotot, de erről hamar áttértem a fotósakaroklenni állapotra :DD

A sok sok póz után a fotós felajánlotta hogy hazahoz minket Oh-ra, mivel úgyis a PMK-ban van munkája ma este, szóval megintcsak jól jártunk ^^

És ami még jobb, odafele a vonaton nem kérték a jegyemet, visszafele meg ugye autóval jöttem, így van egy 7-éig érvényes retúr jegyem Békéscsabára, már csak ki kéne találni valami felhasználási módot :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése