2011. február 20., vasárnap

Ezen a hétvégén...

... tulajdonképpen semmi értelmeset nem csináltam ^^

Szombaton kb. egész nap kockultam a gép előtt, meg bemásoltam a biosz füzetem ^^

Ma pedig az irodalmat másoltam be, és átolvastam a bioszt, mert holnap dolgozat lesz a légzésből ^^Akit érdekel mi történik amikor köhög vagy tüsszent, jelentkezzen, leírom részletesen :D
Ezen kívül csak olvastam, Jonathan Safran Foer Rém hangosan és irtó közel című könyvét, amit csend zenésze adott kölcsön :) Nagyon tetszik, és azta, sok olyan dolog van benne ami... azta... Na kb. ez a véleményem, ha kifejteném elvesztené minden értelmes tartalmát, így meg amit gondoltok az jó :)
Nemrég pedig megvolt a hajmosás, meg minden ami kell ^^"

Igencsak rövid lesz ez a bejegyzés, még linkelek egy zenét hogy mindenki boldog legyen, és lassan elvonulok aludni.

(( Jut eszembe, olyan furát álmodtam, vagyis nem is az álom volt fura maga, hanem hogy valahogy mindenre teljesen emlékszem belőle, minden érzésre és még érintésre is, ilyen se sűrűn van. Rossz is meg jó is, meg elgondolkodtató is, vissza se aludtam reggel, mert továbbgondoltam :D ))

Akkor a zene és jó8 :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése