2011. február 7., hétfő

A mai napom...

... egész jól alakult ^^

Eleve, 7.30kor keltem, mert 9.15-kor kezdődött az első órám. Teljesen más érzés napsütésre kelni, mint sötétségre, meg is alapozta a kedvemet :))

Az utolsó óra után, már teljesen abba a tudatba voltam, hogy péntek van és 12.00... de majd mindjárt kifejtem :D

Szóval, felhívtam telón N-t, hogy merre van, mert visszahoztam a pen dirve-ját, mondta hogy már a PMK-nál van, de visszajön a suliba, mert még nem indul a busza. Na akkor visszajött, beszélgettünk, bevártuk A-t és Sz-t, és elindultunk. Sz-nél felvettem a kölcsönadott ruháimat, és a kabátomat (ugyanis addig egy szál toppban és egy ingben voltam, ami fel volt húzva rövidujjasra és össze volt kötve a hasam felett ^^), mert addig egész kellemes volt az idő. Onnan N-t elkísértem a pályaudvarra, lekéste a buszt, de 10 perc múlva indult a következő. Ekkor jöttem rá, hogy már fél 3 van. :D

Szóval gyors hazajöttem, mert háromkor indultam is vissza a buszpályaudvarra B-hez, mert nála maradt a biosz füzetem (már másodjára játsszuk ezt el ^^) Mivel B-ért négykor jöttek, így volt ideje és hazakísért, útközben beszélgettünk, és megtanulta merre lakok. :D Végezetül megjegyezte, hogy ne lepődjek meg ha esetleg hajnali 2-kor egy részeg banda fog az ablakom alatt tombolni :D Nem is lepődnék meg egyébként :D:D

Hazaérve kinyitottam az összes ablakot és beengedtem a napfényt, közben zenét hallgattam. Boldog napom volt :)

Most pedig jegelem a karom, mert nekisprinteltem a falnak és még a floorball ütőt is beszorítottam a karom és a fal közé :] *ügyes okos minagi* :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése