2011. február 27., vasárnap

Hosszú...

... hétvége.

Pénteken apa ébresztett azzal hogy "Mi van veled?", mire mondtam hogy csak 8:20-ra kell mennem, de azonnal kiderült hogy már háromnegyed kilenc is elmúlt. Akkor úgy döntöttem hogy nem megyek suliba, eléve csak délig lettem volna, és mivel leesett reggelre vagy 10 centi hó, így 9:15-re se nagyon értem volna be. Mindegy, még úgysem használtam el egy szülői igazolást se idén ^^

Szóval a péntekem laza volt, felsétáltam azért a suliba, mert N-nek megígértem, hogy beszkennelek egy papírt, meg amúgy is menni akartam a dm-be.

Szombaton intenzíven pihentem, átmentem a D-hez, beszélgettünk, befontam a haját (életemben először próbáltam a fejre fonást és sikerült is második nekifutásra o.O :D), és kaptam pár ruhát is. A nap hátralévő részében az MSN-en lógtam. :D M-mel (a "4 éve nem beszéltünk" ismerős) éjfélig játszottunk, először olyat hogy csinálunk fényképeket és a másiknak ki kell találni mi van rajta, utána meg ilyen képjátékokkal fárasztottuk egymás agyát, sírva nevetünk jó párszor, nagyon jó volt :D Közben elkezdtem nézni a tévében a Szkafander és pillangót, ami hajnali egyig eltartott, de utána se nagyon tudtam elaludni, zakatolt az agyam, a film miatt is, meg a könyv miatt is amit olvasok (Foer - Rém hangosan és irtó közel), valamint egyéb dolgokon is...

Vasárnap reggel viszont vidáman ébredtem, sok mindent álmodtam. Az egyik nagyon jó volt, de nem írom le, mert nem olyan, a másikat... hát azt se, de csak így megjegyzem hogy benne volt csend zenésze és ha elmesélem neki szerintem jót fog nevetni rajta :)

Ma (vasárnap) egyébként elég sok információt juttattam az agyamba, kezdve onnan hogy 2001. szeptember 11. Végigolvastam vagy 20 oldal 40 cikkét, aztán elkalandoztam mindenfelé, így címszavakban: WTC, FBI, Oszáma, Bush, Kathrina hurrikán, USA Patriot Act, Harvard stb.... Szóval sok mindent olvasgattam, de a 9/11 volt a központban. Találtam egy oldalt ami arról szól, hogy ki mit csinált bizonyos eseményeknél, és akármennyire is fel akarom idézni mit csináltam akkor, hogyan hallottam először a történtekről nem jut eszembe, csak az érzés. Eléggé magába szívott most ez a téma. Ma a könyvet is befejeztem egyébként.

A hétvégém igencsak pozitívra sikeredett sok minden ellenére. Jelenleg küzdök a megbántottság érzése ellen, nem engedem, hogy elcsessze elrontsa a hétvégémet, pedig nagyon azon van.

Jövő hétre elég sok minden összegyűlt, szóval nem garantálom, hogy jelentkezek, de igyekszem azért, ha más nem majd éjszaka ^^
Adiós.

2 megjegyzés:

  1. váá, tényleg jót röhögtem. :D

    egyébként megnéztem, a fahrenheit 9/11 most pénteken 22.15-től lesz az m2-n, mindenképp nézd meg. dokumentumfilm, de marha jó, meg túl is terheli az agyadat a sok infóval, de húú... szóval nézd meg. na. :)

    VálaszTörlés
  2. Húú, megnézem akkor ha más nem jön közbe, ha meg igen megszerzem valahol :)

    VálaszTörlés