2011. február 16., szerda

Hmhm...

... most nem jutott eszembe semmilyen frappáns kezdés, ez van :)

A tegnapi aerobic-nak és jógának igencsak érzem a hatását, izomláz van a vádlimban, combomban (elől, hátul, kívül, belül), a hasamban, a derekamban, a nyakamban, a karjaimban és a lapockámban is.... kihagytam valamit? :D De így, hogy egyszerre fáj mindenütt, könnyebben meg lehet szokni, mintha csak pl a combom fájna x)

Tegnap este jégzselével a csuklómon aludtam el, ugyanis az ínhüvelygyulladásom nem múlt el, és megint képtelen voltam felhúzni még a cipzáramat is (Y) Ma egész nap rajtam volt a csuklómerevítő amit direkt erre csináltattam jópénzért, de annyira idegesítő, még markolni se tudok benne, szóval megszenvedtem ^^

Dupla irodalmunk volt = agyhaláááál... Imádom az irodalmat, de 90 percen keresztül arról beszélni hogyan kell novellát elemezni nekem sok, ráadásul a tanárnak is olyan estimese-felolvasó hangja van hogy már úgy tartottam a szemhéjamat, hogy ne csukódjon le, ezen aztán sírásik szakadtunk Z-vel (bizony, néha egész kellemes o.O). Szóval, a két irodalom közötti szünetben sikerült bealudnom, de úgy, hogy még álmodtam is O.O :D Arra ébredtem fel hogy a másik Z, bedugta a vonalzót a farmeromba, no comment xD Egyébként csak úgy megjegyzem (és kövezzen meg aki akar), 11 és fél év után most aludtam először a suliban, azért jó nem? :D

Holnapra kéne írnom egy novellaelemzést, de semmi kedvem nincs hozzá (és nem is lesz), ezt persze B nem hitte el, így fogadtunk, hogyha tényleg nem írom meg (mert azt hiszi stréber vagyok, pedig korántsem^^), akkor meghív egy koktélra. Hát nem fogom megírni, szóval már el is könyveltem magamnak. Pedig elvileg én jönnék, mert már máskor is meghívott, szegény, kicsit ittas állapotban, a legdrágább koktélt vette, és én már csak akkor értesültem róla, amikor a kezembe nyomta, dehát most mit tehet az ember lánya? :D

Holnapra még törit kéne tanulni, van egy vaktérkép, 40 évszám (1 éven belül különböző hónapok és napok), minden évszámhoz külön város, és két személy, hogy ki győzött a másik ellen. Ahha. 1 óra volt mire bejelölgettem mindent, próbálom vizuálisan memorizálni a térképet, azaz semmi évszám, max nevek meg nyilak meg városok, aztán ha sikerül akkor egy-két fontosabb évszám, a többit a szerencsémre bízom. Na meg arra, hogy hátha nem engem feleltet. Hjajj.

Egyébként most annyi minden kavarog a fejemben és úgy leírnám, de mindent elrontanék azzal, ha megpróbálnám megfogalmazni, szóval most még csak "érzem", aztán ha tisztul, "leírom". ^^"

Úgy érzem, hogy ma felülmúlom önmagam, és már 10-re ágyban leszek.

...Ja és két kedves olvasómnak, csend zenészének és kiscsillagnak üzenem, hogy öleléshiányom van, szóval ha összefutunk a suliban, és van kedvük, ugorjanak a nyakamba nyugodtan :P :D

3 megjegyzés:

  1. ajj, ha tudtam volna, akkor lemegyek, de olyan szétfolyós napom volt, hogy hú. na de bepótlom, ígérem!

    VálaszTörlés
  2. Az öleléshiány egy hosszú folyamat :D

    VálaszTörlés