2011. február 14., hétfő

Ma pedig...

... egész jó napom volt. Több volt a hullámvölgy mint a hullámhegy, de nap végére úgy pozitívan állok hozzá mindenhez általában ^^

5-ös lett a biosz dolgozatom, egy hete ezen görcsöltem, de csak jó lett *iszonyboldog* :D

Viszont, fizikán elvállaltam egy kiselőadást, mert senki se jelentkezett a tanár könyörgésére... erre jól megszívtam, mert egy az, hogy holnapra kell (!), másik meg, hogy nem lehet ppt, csak ha hozok projektort (na persze! :D), és fejből kell az egészet. A téma meg csak úgy említésképp: Thomson-féle atommodell (Y) *.* -.-""" De nembaj, megcsináltam, csak nem fog menni fejből, meg eleve, én felelni se tudok szóban, nulla önbizalom, most meg azt is bejelentette, hogy kritizálni is fognak, hogy tanuljak belőle érettségire. Egyébként egyet értek, csak mégis, ezt utána is közölhette volna, abszolút nincs rajtam nagy nyomás ^^"

...

Kezdem úgy érezni magam, mintha mágnes lennék... mármint nem a fizika miatt (:D), hanem úgy általában... Olyan emberek írnak rám MSN-en akik még soha, és nem is ritkán... Minden este vagy 2-3 órát beszélgetek, eddig meg vagy semmit, vagy csak egy emberrel, de azzal is keveset ^^

És az még hagyján, de hogy mennyi bókot kapok °.° el se hiszem... mert olyan furcsa 1-2 héten belül 3 embertől is azt hallani, hogy olyan jó hogy beszélgettem velük, mert boldoggá tettem őket stb stb :) És még annyi mindent mondtak, meg bulizni hívnak, már a fél nyaramat lestoppolták :D Le se írom mindet, mert én se hiszem el, a lényeg hogy igazi bóktengerekkel árasztanak el külsőmre belsőmre nézve. :$ ^^" És ezek feltöltenek minden nap végén, szóval egész jól alakulok mostanság.

Ja, és most épp ezt hallgatom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése