2011. február 22., kedd

Szerencsétlen...

... egy ember vagyok, mondtam már??

De kezdjük az elején, van azért jó is :D

Ma például töri óra utolsó 5 percében bejelentette a tanár hogy már régóta feleltetni akar, de maaajd következő órán, mert óra végén csak önkánt felelőket fogad el. NA én konzultáltam Sz-szel (vagyis rábeszélt), hogy feleljünk most. Manapság úgy felelünk, hogy vannak évszámos kártyák, 5-öt kell választanod a párodnak és ha jó mind akkor ötöst kapsz. Na így is volt, előre megbeszéltük mit tud a másik, de jött a csavar, ugyanis vakon kellett húzni a kártyák közül >.< De megoldottuk, volt pár titkos utalás a kártya évszámos felén, így könnyű volt a megoldást kitalálni, mellesleg súgtunk is egymásnak, meg Sz lesni is lett volna lehetőségünk, én ezzel nem éltem azért, jó kislány vagyok :D
Szóval így kaptunk mind a ketten ötöst :D :D De mentségemre váljon hogy én tényleg tanultam, és tudtam is végül is az évszámokat, de hát na, ha van segítség miért ne? ^^"

A kezem egyre rosszabb, már vettem ilyen MOTTO tapaszt vagy mit, most azzal ragasztgatom magam, a csuklómerevítő kiakaszt, beleizzad a kezem, fogni semmit nem tudok, szóval felejtős.

Ma pl aerobikon megcsináltam 32 sima fekvőtámaszt, meg 16-ot tricepszre, de ennyi elég is volt a csuklómnak ^^
Óra után már jógás pólóban tök lazán indultam a zsibongóba ahol általában sötét van és nincs senki, ilyenkor szoktam sziesztázni A-val, erre mi fogad?? Tele van a zsibongó emberekkel, fénnyel, zenével, tanárokkal, általános iskolás tanárokkal, és még az óvónénim is ott volt... mondom te atya úr isten, én meg ott virítok a zöld pártpólónkban :D Neeeembaj, a paraván mögött feltűnésmentesen haldokoltam tovább :D:D

Jóga előtt Sz-szel hamarabb odaértünk a terembe, nem volt még senki. Természetesen kipróbáltuk a kondigépeket. :D Többek között volt egy olyan (ami szerintem max ilyen átmozgató, nem sokat erősíthet), ami tulajdonképpen csak egy körlap amire rá kell állni és forogni jobbra balra, közben kapaszkodni is lehet. Alap, hogy ketten álltunk rá egyszerre, Sz volt belül én meg mögötte, terpeszben. Éreztem hogy gáz lesz, de már késő volt szólni, fordultunk jobbra aztán balra és áúúúúúúúúú.... sikerült kifordítani a térdem. Mármint nem úgy hogy kiugrott volna vagy ilyesmi, de meghúzódott rendesen vagy nem tudom. Könnybe is lábadt a szemem, tényleg nagyon fájt, és azóta fáj is... :S

Remélem azért nem szakadt el semmi és nem tört le semmi. Anya szerint akkor nem tudtam volna hazajönni, de egyszer már voltam úgy, hogy fél év sántikálás után közölte az orvos hogy porcleszakadásom van, szóval nem lenne meglepő... már meg van edzve a térdem...

Szóval a hátam közepére hiányzott még ez is, az egész bal oldalam használhatatlan... :@ :((
...kivéve a bal agyféltekém, amit épp ma kért kölcsön egy osztálytársam matek előtt :D, de még jó hogy nem adtam :D

És hogy legyen egy kis ráadás, keresem a térdvédőm. Van nékem 4, abból egy kölcsönadva (de nagy is szóval mindegy), kettő nagy rám, és a harmadik ami jó lenne, nincs meg sehol >.< Szóval most már... őőő... triplán ki vagyok akadva x'D -.-"""
Viszont, keresés közben találtam 9 csukló, és 3 bokaszorítót, meg egy rakás fáslit... (Y) Yeah...

A mai matekdogáról meg nem mondok semmit inkább :D

Helyette egy kis zene, tegnap éjfélkor fedeztük fel N-nel David Garrett-et, oda meg vissza vagyok (L) Biztos sokan nem szeretik, de nekem bejönnek az ilyen zenék (is) :) Jelenlegi kedvenc: November Rain


Szerk: Jaa, és a legjobb kimaradt, megint kijött az ételallergiám, bár nem olyan durva, de épp annyira, hogy idegesítő legyen. Juhéééééééé

2 megjegyzés:

  1. ó, és kicsit off, de adok egy blogdíjat néked. :)
    http://csokismazsola.freeblog.hu/archives/2011/02/23/Blogdij/

    (mondjuk annyira nem szeretem az ilyesmit, de egy évben kétszer ha előfordul ilyen továbbmenős dolog, az még belefér.)

    VálaszTörlés