2011. április 11., hétfő

Nyugi...

... élek még.

Tökre szégyenlem magam, hogy nem írtam már nem is tudom mióta. Egyszerűen hol nem volt időm, hol pedig kedvem nem volt, pedig annyi de annyi minden történt velem. Jó és rossz is, de visszamenőleg azt hiszem nem fogom ezeket leírni, max majd ha egy bejegyzés közben visszaemlékezek, és késztetést érzek hogy meséljem el :)

Jelen pillanatban egész jól vagyok, eltekintve a sok nyűgömtől és bajomtól ^^

30 nap múlva érettségizek földrajzból. Tanultam már rá? nem. Kéne? NAGYON. ...

A minap rábukkantam egy újabb blogra - be is tettem az általam olvasottak közé -, és elkezdtem visszaolvasni, egészen 2005-től. Nem tudom mi ez a mánia nálam, de olyan mintha egy könyvet olvasnék. Szeretem és kész :)

A hetem elég húzós lesz, vagyis annak indult, de a holnapra beígért biosz tézét jövőhéten írjuk meg, tekintettel arra, hogy ma csak 11-en voltunk az osztályban, az énekkaros próbák és a hiányzók miatt. Egyébként csütörtök délután lesz a diákgála (ígyhívják?) a PMK-ban, ahol a 11. évfolyam táncol, és levetítik a pártvideójukat, remélem lesz helyünk és jó lesz a színvonal is :) Aztán pénteken nem lesz tanítás, egészség nap lesz, remélem okosodok valamit, és nem lesz unalmas (mint tavaly). Szombaton pedig Táncsics-nap, azaz pártpólót fel, és járkálás fel-alá a suli területén egészen 12-ig (asszem... ?), aztán eredményhirdetés és go haza. :)

Manapság minden áldott nap ugyan azokat a számokat hallgatom, de csak ezek kapcsolnak ki, majd néha-néha linkelek egyet, mint pl most: link :) Kicsit fura így tőlem, dehát ilyen is kell :)

Egyenlőre ennyi, csak jelezni akartam, hogy élek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése