2011. április 29., péntek

Most pedig...

... Végre hétvége. Nem mintha olyan megterhelő lett volna ez a 3 nap (de igen) a suliban.

Tegnap megírtuk a kis matek tz-t, ma meg a nagyot. Az utóbbi, hosszabb és nehezebb feladatokkal volt, nem is sikerült olyan jól, pedig értem ám, csak... szóval nemsikerült.

A héten befejeztem a 9-es föcikönyvet, most újra elkezdtem és nagyobb témánként feladatokat oldok meg. Reményeim szerint jövő csütörtökig végzek vele. Aztán 2 nap suli és megint hétvége. Úgy döntöttem, hogy az érettségi előtti nap (május 11.) mellett, még kiveszem a hétfőt és a keddet is, amit anya majd leigazol, még van két szülői igazolásom erre az évre. Szóval lesz időm na, csak ne idegeskednék ennyit, mi lesz jövőre? :|

Ma értesültem, hogy lett még egy "követőm", szia defende! :))

Holnap egyébként ballagás lesz a suliban, fél hétre megyünk termet és folyosót díszíteni, majd sorfalat állni kétszer. Hazafelé beugrok a nemmmondommeghova mert csend zenésze lehet olvas :P :D Szóval hazafelé még beugrok valahová, aztán megyek csend zenészéhez, jó kis lakoma lesz, ahogy elmesélte :)) És szerintem az ajándéknak is fog örülni, hihi *.*

Még nem tudom meddig fog tartani, vagy hogy meddig maradok, ettől függ majd a napom hátralévő része. Sajnos az ezzel kapcsolatos személyt is csak az utolsó pillanatban fogom értesíteni, de azt mondta, hogy már megszokta :D Hát, ilyen lehet velem, fő a spontaneitás ugyebár :D Pedig amúgy nagyon tervezgető vagyok... Ilyen ez, végletekből állok, most már ez is nyilvánvaló ^^"

Mára ennyi, remélem elég friss érkezett minden olvasóm gépére (:P), puszipá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése