2011. április 29., péntek

Megint...

...el vagyok maradva kicsit a bloggal.

Gyors helyzetjelentés: túléltem 4 teljes napot a család nélkül. Anyáék 22-én (a névnapomon :P) indultak el a nyaralónkba, horgászni, pihenni, ilyesmi :) Én itthon maradtam, mivel egyrészt tanulnom kell, másrészt a kutyut most nem akartuk vinni így rá vigyáztam :)

22-én eljött Szaszi, Andzse és Zoli (Szaszi barátja). Fellettem köszöntve, és rendeltünk 3 pizzát, meg volt sok süti stb stb. Megnéztük a Sikolyt, hát ezt nem véleményezem inkább :D Zoli meg Szaszi hamar kidőltek, ezután mi Andzseval beültünk a webcam elé és nyomtuk a karaokét M-nek :D Olyan hajnali 1 fele befejeztük és lefeküdtünk. Egészen pontosan akkor értük el a holtpontot amikor a nagy beszélgetés közepette (hajnali 5kor!!) elkezdtek csicseregni a madarak. :D Mivel már fáradtak is voltunk meg nem is, egy párperces röhögőgörcs után tényleg elaludtunk :D Reggel olyan fél kilenc fele arra ébredtem, hogy Zoli meg Szaszi böködik az arcomat. Még bele is álmodtam nagy hirtelenjében az éppen aktuális álmomba. Aztán felkeltem elláttam őket minden földi jóval, majd lassan hazaszállingóztak :) Délután már nem emlékszem, hogy tanultam-e vagy sem.

A szombat estémet és vasárnap reggelemet nem részletezem :P

Vasárnap este Dalma jött át hogy azért mégse aludjak egyedül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése