2011. április 13., szerda

Behívót kaptam....

....érettségire.

Lassan kezd bennem tudatosulni hogy 28 nap múlva lesz az írásbeli föciből, és még nem készültem rá semmit.

Persze, szavam se lehet a végzősökkel szemben, de nekem ez is nagy stressz, nemhogymég...

Egyébként, ugye 2 éves anyagról van szó. A kilencedikes anyagot csak át kell néznem, 2x tanultam meg suliban (kilencedikben és /5-ben is), és eleve szeretem a természetföldrajzot, szóval ez nem probléma. Csak a térképet és a számításokat kell átnézni nagyon ehhez az anyaghoz...

Viszont.... a társadalomföldrajz, ami tizedikes, anyag az húzós lesz, de elvileg írásbelin nem sok van belőle, PERSZE ez NEM azt jelenti, hogy nem fogom átnézni, épp az ellenkezője. Jelenleg a sulira kell tanulnom, napról napra csak a túlélésre játszom, hogy ne rontsak az átlagomon, mert matekból pl elindultam egy erős 4-es felé ami nagyonnemjó, mert nekem ötös kell és kész. (esélytelen :( )

Szóval megkaptam a behívót (akkor is olyan fura ezt így leírni), és most már tényleg elkezdtem aggódni meg izgulni. Minél előbb hozzá kell fognom. Legkésőbb a húsvétos szünetben, és ez fix, de akkor éjjel nappal, már feltankoltam koffeinnel is.

*hajráén*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése