2011. április 14., csütörtök

Utolsó...

... tanítási nap a héten.

Énekre semmit se tanultam, semmit, 10 szó egy lapra leírva segítségként, és garantált az 5-ös dolgozat ^^" :$

Egyébként a nap folyamán nem történt semmi igazán izgalmas, két szünetben egészen focimeccs hangulat volt a suliban :D Ugye pártválasztás és kampánynap. Ergo, kiabáló, ordítozó, menetelő emberek, egymás nyakában ülve, zászlót lengetve és szórólapokat/újságot osztogatva díbolnak végig a suli folyosóján. Ja és ki ne hagyjam a vuvuzelát meg a hasonlóan nagy hanggal bíró dudákat stb stb :D

Suli után lepakoltam Szaszinál a cuccomat, beugrottam a burger shop-ba vettem egy hamburgit, aztán beültem Szasziékhoz a Kubikba, ott bevártuk Andzsebandzsét, és mentünk a PMK-ba a gálára. Sorban álltunk vagy 45 percet aztán gondoltunk egyet és szépen benyomultunk egy másik ajtón, mivel kapunyitás előtt már a nézőtér 60%-a el volt foglalva, ráadásul a fele népség még csak nem is Táncsicsos, ennyi erről ^^ Mindegy, a lényeg hogy lett ülőhelyünk, sokaknak ez se jutott, nem panaszkodom.

A gála egész jó volt, voltak jó és kevésbé jó táncok és videók is egyaránt, ezeken nem részletezem. Majd ha esetleg fent lesznek jutubén akkor linkelek :)

A gála után rohamléptekben indultam haza, ugyanis már csepegett az eső. TERMÉSZETESEN sorompót kaptam és 32 (!!!!!) vagonnyi kavics ment el előttem.... igen, számoltam... Kicsit se voltam ideges, de épp megúsztam esőcseppesen az utat ^^"

Holnap pedig nem lesz tanítás, hála az égnek. Egészség nap lesz, beülünk két előadásra aztán elvileg elmegyek hangversenyre, onnan rossmann-ba a fényképekért és haza. Tanulni. Mert rengeteg minden kell hétfőre :/ És mivel a szombat délelőttöm is kilőve a Táncsics nap miatt így be kell osztanom...

Mára ennyi lenne, majd még írok ha eszembe jut valami ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése