2011. április 15., péntek

Egészségnap...

... volt a suliban.

Fél kilencre kellett bemenni, bementem. Aztán Andzseval elrobogtunk egy memóriafogasos előadásra, kicsit volt érdeke csak szerintem, a vége felé meg már kezdtem unni. Szerintem túlbonyolítjuk ezt a memóriafejlesztést, de igaz, van mikor jól jön.

Ezután 10 perc szünet, kávé-cappuccino-szendvics, kinek mi, aztán beültünk egy elsősegélynyújtós előadásra, ami nem volt nagy szám egyébként, sokat nem tanultam.

Aztán szembesültünk azzal, hogy minden egyes ajtó ami a sulin kívülre vezet be van zárva. Mondom szép. De mindegy, megoldottuk....

Beugrottam a Rossmannba a fotókért, tegnap kaptam mail-t hogy mehetek érte, de mint kiderült csak délután érkezik meg a posta. Én meg nem fogok visszamenni délután, szóval majd holnap délután beugrok érte ^^

Most meg egy hangversenyen kéne lennem, de nem mentem. Év elején befizettem rá, és csak egyszer mentem el a 3-ból.... Még Z-vel iratkoztunk fel, egyrészt ezért sem, másrészt meg 11kor már itthon voltam, és ugyancsak nincs kedvem visszamenni ezért se a városba ^^ Nem, nem lustaság, csak inkább időkihasználás.

Mára biosztanulás van betervezve, vagy esetleg elkezdem a novellaelemzést, vagy talán kiírom a megtanulandó spanyol szavakat, még nem tudom.

Adiós.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése