2011. április 19., kedd

Mai...

... reggelem úgy indult, hogy mentem a bőrgyógyászatra. Szerencsére max 5 percet vártam, aztán hívtak is be már negyed 8kor, pedig félre volt időpontom ^^ Teleragasztották a hátamat ilyen allergiatesztes tapasszal, ha jól emlékszem 25 félefajta dologra tesztelnek, bár nem tudom mik azok :D

Már most iszonyatosan idegesít.... Pedig 48 óráig kell rajtam lenni-e, és nem érheti víz se, köszipuszi. Szóval most az van hogy körben elkezd leválni, pedig istenbizony alig mozgok és nyílegyenes háttal mozgok. Mondta a csajszi hogy ragasszuk le ha leválna, de nem gondoltam hogy pár óra alatt szükség lesz rá. Most már dupla réteg ragasztó van a hátamon és még nem is aludtam,. Jézusom. °.°

Egyébként ma egész nyűgös voltam, egyrészt a hátam miatt, másrészt meg hogy annyira nincs értelme ennek a 3 napnak a héten.... mindenki így van vele még a tanárok is, és még elvárják hogy ne aludjunk be órán :D Épp ezért aludtam szünetben, még álmodtam is :D Arra ébredtem fel, hogy Andzse meg Szaszi mondják Sozónak (mostmár így lesz itt Z, azt hiszem), hogy nyálazza meg az ujját, és tegye az orrom elé, hogy érezze lélegzem-e. Ezt hogy lehet kibírni röhögés nélkül?!?!?! Sehogy xDD

Ezen kívül ami még említésre méltó, hogy a biosztézém 5-ös lett, jeee (és hibátlan de ez már csak egofényezés)

Most pedig anyának segítettem a sütésben, valami überbrutálisan nehéz volt összedolgozni a tésztát, ráadásul a tálnak a belső oldalán volt valami hülye perem, ami szééép vörösre dörzsölte az összes bütykömet a kezemen. -.- aúú xD

Meg elszaladtam a gyóccertárba ragasztóért, aztán a bótba ilyen zselés cukorért a süti közepére, és megírtam az angol házit is. Most jön majd a spanyol, aztán elkezdjük kisütni a sütiket ^^

Egy kis retro: Az előbb EZT hallgattam, most meg épp EZ megy :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése