2011. április 18., hétfő

Zsúfolt...

...egy hétvégém volt.

Kicsit furán hangozhat, de végig itthon voltam, csak épp tanultam meg miegymás. Szombaton a Táncsics-nap után spanyol szavakat tanultam Duende kedvéért, pedig semmi kedvem nem volt. Viszont igaza volt, vasárnap nem is lett volna időm rá. Így is hajnali 2-ig fent voltam :/

Úgy alakult hogy 11-ig aludtam, aztán ki az ágyból, novellaelemzés, és fél nyolcig bioszozás. Mikor beértem volt kb 1 óra pihi, mialatt persze adatbankot játszottam, dehát tökmindegy, nem? ^^ (nem.) Pihi után pedig írtam egy kis szösszenetet Duendének... ez eltartott kb hajnali kettőig, közbeékelve eg hajmosással. Aztán zutty be az ágyba ^^

MA reggel pedig sikeresen elkéstem, pedig (!!!) direkt egy órával hamarabb keltem fel. Hát igen, ilyen ez ha az ember lány az utolsó pillanatban kezd el szülinapi ajándékot készíteni, de azt hiszem elég jó lett, és a 3 perc késés igazán nem nagy ár érte :)

Az más kérdés, hogy épp a spanyol szódogáról késtem, de még nem kezdték el, viszont a szavakat nem volt időm átnézni, sebaj, asszem a 4-es meglesz ^^ A bioszom viszont jól sikerült, reméljük az 5-öst nagyon :)) Hazafelé beugrottam a postára, feladtam a levelet minden földi jóval :) Sorszámot kellett húzni, majd konstatáltam hogy sokan vannak előttem. Leült mellém egy hapsi, és odaadta a sorszámát. A kis huncut kileste hogy én később jövök, és mivel rendes kedvébe volt átadta az övét, mert véletlenül kettőt kért és hamarabb sorra fog kerülni egy másik sornál. :) Hát, jól esett tényleg :))

Ma délután pedig kiültem olvasni a hintaágyba, mert a szobában nagyon hideg volt, brrrr :S Be is fejeztem Tvrtko Angyali történetek a pokolból című könyvét, teljesen magába szív :) :(

És ma végre egy szabad este, amiből ugyan már alig maradt, de olyan jó volt végre kicsit olvasni, meg nem a sulival foglalkozni egy délután erejéig ^^

Buenos noches :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése