2011. április 29., péntek

Húsvét...

... hétfőn reggel Dalma már korán hazament, ugye várta a vendégeket. Mivel a család csak délután jött haza én bezárkóztam. A szomszéd srácokkal meg volt beszélve hogy ők bejöhetnek, nem úsztam meg, de nembaj :)

Majd elkezdtem megtisztítani a házat, mert kicsit csatatér jellegű volt. Épp az utolsó poharakat töröltem el, amikor hallottam valami zajt, de fél mp alatt elintéztem magamban, hogy a kutya volt. Hát nem. A házban ugyan síri csend, a gondolat hogy az ajtó zárva van teljesen megnyugtatott. De aztán hirtelen ott lett valaki a konyhában tőlem 2 méterre. Hát mit ne mondjak, sikítottam, aztán majdnem hozzávágtam a poharat, de szerencsére időben észleltem hogy egy másik szomszéd, Dalma tesója volt az, mégpedig szódával :| Mondanom se kell, mindenem csupa víz lett, közben majd szívrohamot kaptam, szóval nem volt kellemes, de így utólag már vicces ^^" Ugyanis bemászott a kerítésen, és mivel a kutyus nagyon szereti, természetesen egy apró jelet se adott. Ezután persze moshattam fel a konyhát :D

Délután pedig sütöttem muffint, kakaósat, meggyel és ilyen tortadíszítő csokibigyóval díszítettem :) Nálunk ez egérkaki néven fut. :D Nagyon finom lett, kicsit ronda és finom kategória, de végül is nem mindig az a lényeg, nemigaz? *önmagátnyugtatja* :D (sajna képet most nem tudok feltenni, de majd később megoldom :))

Ezek után anyáék hazaérkezéséig tanultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése