2011. március 16., szerda

Asszem...

... kezdek beteg lenni. :S

Már tegnap este alig tudtam aludni, az a folytonos torokkaparás amikor csak innál vagy nyelnél folyamatosan hogy ne fájjon, de elfogy a nyálad is már (xD) ^^ :S A sok lőtyöléstől meg az egész közérzetem tök rossz lett. Itthon még tök oké, de a suliban ez halálos, alig tudom végigülni a 45 percet, és nyűgös leszek, meg ideges valamiért, és bestresszel ez az egész :S

Egyébként elég könnyen visszarázódtam a suliba, az angol szódogám valami "fantasztikus" lett, a matek meg egy kész rejtély ^^ :D

Mostmár bajok lesznek a betűkkel, eleve két A-t használok, mostmeg lett még egy M, már lassan én se tudom mikor kiről beszélek :D

És igen, úgy fest a tavasz rám is hatással van ^^"

Suli után elkísértem N-t a könyvtárba majd a végre, aztán jöttem haza. :)) Nemakaromhogyholnapesseeeeeen o.o

Most lefekszem, hátha :/

2 megjegyzés:

  1. szegényke, jobbulást! a betűk meg... hát igen, bocsánat, hogy csak most szólok, de nem ez a legjobb módszer a rejtjelezésre. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszííí ^^
    Na igen, mától csend zenésze leszel, és marad egy A, az M-eket meg még kitalálom :D:D

    VálaszTörlés