2011. március 10., csütörtök

Nyűűűűgös...

.... vagyok...:S

Részben talán azért is, mert az elmúlt két éjszakán csak 5-5 órát aludtam, bár nem vagyok már fáradt, éneken kipihentem magam :D

Az egész napom unalmas volt a szünetektől eltekintve.

Az irodalom óra érdekes volt. Radnótinál tartunk épp, mégpedig a bukolikus költészeténél. A Hetedik ecloga közben sikerült annyira belegondolni magamat, hogy megejtettem pár könnycseppet, pedig nem szokásom, mármint így verseken... Aztán elolvastuk Déry Tibor Szerelem című novelláját is, és az is tetszett, végre :D
Matekon "önként" kimentem felelni, 5ös lett, kell a javítás :) A többi óra meg punnyadás volt.

Viszont egész nap szenvedtem, fáj a térdem, sikerült jól odavágni floorball ütővel, pont a csontomra, szép színes, és sajog, legszívesebben futnék, de tényleg, mert így pihenteti a legrosszabb :S :(

Egyébként manapság fura estéim vannak, elég bonyolult lenne leírni mindent, de a lényeg hogy vigyorogva fekszem le általában, és az most jó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése