2011. március 13., vasárnap

És ismét...

... boldog napokat élek, mégha nem is annyira de több mint 12 óra boldogan az már valami :D

Pénteken elmentem A-hoz, alapoztunk, kiválasztottuk a ruháját, meg kisminkelt és elindultunk a Koccba :) Volt sok ismerős, szóval már jól indult :) Karaoke este lévén torkunk szakadtából énekeltünk, és csak 1-2 számnál ültünk le pihentetni a hangszálakat :D Tekintettel erre, és a gyümölcsléillatú nedűre egész jó hangulatunk lett :D A legjobb számok között volt az I will always love you, és a Thriller, amit még tánccal is kísértünk A-val, haláli volt :D A cha-cha-chá-ra pedig táncoltam B-vel, vicces volt, mert egyikőnk se tud táncolni cha-cha-chá-t :D Olyan 2 fele értünk haza, tusolás és alvás :) Egészen negyed négyig, amikor csörgött a telefonom, és ezt már csak hallomásból tudom, mert abszolút nem voltam képben :D Tesóm hívott, hogy hol vagyok, mondom itthon, de ő mondja hogy biztos nem, mert nem vagyok az ágyamban. Mire én "de itthon vagyok, csak sötét van", na ezzel értem el azt hogy elkezdett keresni a házban tekintettel arra hogy látott a Koccban igencsak jó kedvemben :D Olyan 2 perc után kiderült, vagyis eszembe jutott, hogy nem is otthon vagyok, hanem Anginál :D:D Szóval jó kis este volt xDD

Másnap reggel, vagyis olyan 11 fele felkeltünk, kajcsiztunk, meg rátapadtunk a laptopra :) Miután hazaértem, kiültem a hintaágyba a napra, jó volt így pihizni :) Este aztán rámírt M, akivel a Koccban találkoztunk, meg is lepődtem, mert már utánam érdeklődött Sz-nél :D Olyan hajnali kettőig lógtam fb chat-en, és MSN-en, aztán beestem az ágyba, és ma olyan 12 fele ébredtem fel :D

Délután segítettem D-nek megírni egy novellaelemzést, aztán jöttek unokatesóim. Kint beszélgettünk az udvaron, aztán kicsit később D-vel elindultunk görkorizni. Elmentünk a Penny fele, aztán a Rossmann-ig és a főutcán összefutottam F-fel, jól meg is lepődtem ^^" Elvégre 4 éve nem láttam élőben :) Aztán vissza  kórházig, és fel a felüljáróra. Felfelé nagyon élveztem, na de lefelé...?!? :D Hát, a kezemmel letöröltem a 10 évnyi port a korlátról kb :D:D Most pedig itt vagyok a gép előtt, és kezdek álmos lenni ^^

Egyébként nézem a híreket, biztos mindenki hallott már Japánról, nem is akarok itt semmit fejtegetni, csak megemlítem. Szörnyű :((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése