2011. március 7., hétfő

Egész...

...vegyes volt ez a napom is.

A suli nagyon laza volt, lógtam közben 1,5 órát mert kórházba mentem az allergiavizsgálatom eredményeiért. Ami azért gáz, mert anyának nem adták ki egy héttel ezelőtt és azt mondták hogy annyira nem súlyos, mondom köszike... 1 hét izgulás eredménye a nagy semmi, minden negatív, ami viszont azért gáz, mert most még mindig rettegve eszek meg mindent.... az egészben a VICC az, hogy a gasztroenterológián azt mondta a doki, hogy ki kéne deríteni mire vagyok allergiás, meg hogy még jó hogy csak a szám dagad fel és nem rosszabb.... De könyörgöm mi van ha abból az ismeretlenből épp többet eszek és nem csak a szám dagad fel?? Erre a válasz: ha bármi van, rögtön menjek a bőrgyógyászatra vagy a gégészetre. Aha, végül is csak 2 hónap az időpontkérés -.-"""""
következtetés: amint van valami bajom go ügyelet, aztán majd kezdenek velem valamit... :S

................

Tanulnom kéne, bioszt, mert holnap bepótlom a mai dolgozatot, meg holnap is írunk, szóval egy órán 2-t írok. És ugye 5ösnek kell lennie, szóval mindjárt elzavarom magam a géptől. (szerk.: blogolás közben meg is tanultam az egészet :D)

Ma sokat gondolkoztam másokon, és magamon is. Úgy érzem hogy segítenem kéne, de nem tudok, és akkor rosszul érzem magam. De ha beleszólok az se jó és akkor is rosszul érezném magam. Hmhm.

Ma este sokat nevettem megint, egészen hozzászokok, hogy sírva ülök a monitor előtt M-nek köszönhetően, persze azért mert nevetek, nem másért. :D

Hú, úgy írnék még,. de attól félek hogy egy pislogás során kiesik a kontaktlencsém, annyira ki van száradva a szemem, a monitort már alig látom ^^ Szurkoljon mindenki nehogy holnap rontsam el a bioszomat, nehogy "tökfej tudósjelölt" címemet :D

Ja, és még tervbe van hogy megvárom a 00:00-t hogy tesómnak belinkeljem ezt. :D de nem tudom kibírom-e addig :/

Adiós :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése