2011. március 5., szombat

Ez most kicsit...

... Mark Zuckenberg-es lesz, aki látta a The social network-öt az tudja hogyan kezdődött ^^":D elgépelésekért bocsássatok meg.

Tegnap délután Sz-szel elmentünk.... vagy ezt már leírtam? Téééényleg... sebaj :D:D

Szóval akkor a mai nap xD Miután felkeltem 11kor, úgy mint aki semmit se aludt, a nap nagyrészében semmi érdekes se volt. ^^"



Fél hétre mentem Sz-hez akinél már ott volt A és indultunk koktélozni ^^ A Long Island Ice Tea negyedénél már jó volt, a végén már mégjobb :D Utánna elmentünk kajcsizni a Kubikba (egy csomó jó részt kihagyok :S) és ráadásul nem is a Kubikba mentünk, hanem a Burger Shop-ba :D:D Szóval ott ettünk, aztán el akartunk menni a Luciba de még nem volt kinyitva (hány óra lehetett?), sebaj, kicsit partyztunk mindenfelé, aztán indultam haza, biciklivel o.O De élek még :D Asszem még a The Cranberries Zomibe-jára is headbang-eltünk, minek köszönhetően elhagytam a hullámcsatjaimat :D

Szóval most itt ülök a gép előtt, de nemsokára megyek fürdeni meg aludni. Fáj a hasam és szomjas is vagyok, ez már lehet Vuk-szindróma, vagy egyedül is kell lennem? egyedül vagyok.

Szerk: Néééézdmár, mondom én hoyg senki ne csinálja Mark és utánam.. elcse...rontódott a betűméret >.<

2 megjegyzés:

  1. *nevet*

    (és ha most gonosz lennék, külön kiemelném azt a részt, hogy "Sz-szel elmentünk", de nem vagyok gonosz)

    VálaszTörlés
  2. Dehülyevaaaagy :D :D :D <3 Jézusom, ez tényleg félreérthető xD

    VálaszTörlés