2011. március 8., kedd

Csak ennyi:...

... ^^ :D

A mai napom nagyon laza volt, A mellet ültem és szétnevettem az agyamat is :D A biosz dolgozat elmaradt, mert nem jött be a tanár, már kicsit aggódok, mármint nem a dolgozat miatt, hanem mert olyanokat mondanak, hogy.

Órák után volt aerobic is, és szerintem holnap meg fogok halni az ágyból "kimászás" közben, mert előző héten nem voltam, és érzem is a hatását :D:S

És a mai nap fő témája az, hogy mennyire könnyen vagyunk képesek kialakítani egy képet egy másik személyről, akivel tegyük fel csak MSN-en kommunikálunk. Biztos mindenkinek volt már ilyen, hogy pl élőben még sosenem beszélt valakivel aztán egy fotó, és változik a kép, egy hang és még jobban. Persze ez mondjuk lehet jó vagy rossz is, de esetemben jó és "húúúú" :D M felhívott nemrég, hát, olyan ciki volt, meg se tudtam szólalni, szegény meg beszélt és beszélt, pedig annyi mindent mondtam volna, de csak idétlen vinnyogás jött ki belőlem, mert azt se tudtam mit hova. És eddig is tudtam hogy mivan, de most meg, ááá :))) Na mindegy, én nem vagyok jó ebben, hogy leírjam mit érzek, de majd kiveszi az aki és az amit akar. :) (ez egyre jobb lesz fogalmazásilag xD)

Vigyorgós, arcbegörcsölős fejjel kívánok jóéjtet. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése