2011. március 11., péntek

Végre...

.... süt a naaaaap! *.* :D

Ma csak 8.20-ra kellett mennem, és M-nek köszönhetőn már 6.40-kor felkeltem ^^" :D, de nem is bánom, tök sok időm volt készülődni, meg fényképezgettem is, értitek, ...reggel, ...suli előtt, ...volt időm ilyenekre :D

Mondjuk úgy, hogy túléltem a két spanyolt, meg a matekot és törit, szerencsére nem feleltem, amúgy semmit se tanultam szóval szép katonás lett volna az eredmény :/ ^^

Tekintettel a napsütésnek hazafelé gyalog jöttem, közben felhívott M, mert miért ne ^^ Bementem az s-copy-ba megérdeklődni, hogy mennyire normális ha csepeg a nyomtató patron xD Azt mondták normális (!!!), de tegyem be próbáljam ki, mielőtt visszaviszem, biztos ami biztos.... Hát jó, beraktam (már ekkor tiszta tinta lett a kezem :@) Jó, mondom akkor nyomtatok egyet, hát széééépen átázott az egész lap, és belül tiszta tintafröcsögés lett minden a nyomtatóban.. :@ Ok, vissza az s-copy-ba, vettek ki egy kis tintát, és elvileg most jó, remélem... :D

Még az első hazafeléjövetelem közben vettem tesóm tortájára/sütiére gyertyákat, meg egy marcipánfigurát, Kisvakondosat xD Aranyos lesz :D

És épp az imént rendeltem 2 pizzát, a tora mellé, biztos ami biztos :D

Jaaaa, és tegnap sütöttem muffint. Életem első muffinját, és nagyon fini lett ám :) És ami megmaradt már, az se lett kemény vag ilyesmi, szóval na. :D (Jó tudom, egy muffint mindenki meg tud csinálni, de azért kicsit élem a dolgot :D)

Ma pedig csajos este lesz, vagyis félig biztosan, mert Sz nem aktivizálódik úgy néz ki, de A-val bedobjuk magunkat a Kocc-ban, azt hiszem :D Már várom, idén egyszer voltam bulizni, és az volt életem legrosszabbja, szeretnék egy kontrasztbulit ma :D

Hybyekenőmáj :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése