2011. március 15., kedd

Lassan...

... vissza kell rázódnom a valóságba :D

Tegnap reggel D jött értem és felsétáltunk a városba, minden üzletet körbejártunk, hátha van valami értékelhető :) Vettem D-nek szülinapi ajándékot, ha már egyszer ott voltunk, magamnak megy egy karkötőt, habár abszolút nem azért mentem, de sebaj :D Hazaértem, és a családdal kiültünk beszélgetni a hintaágyba, tök jó volt, be is szundiztam kicsit :))

Rögtön a délutáni szieszta után kivittük tesómat az állomásra, mert ment bulizni, onnan meg a koliba. Mi pedig anyával és apával elmentünk a Tesco-ba, természetesen mindent vettünk, csak azt nem amiért mentünk ^^" :D Ééééés, kemény ezer forintért egy tök jó pólót vettem magamnak, büszke is vagyok rá :D:D Ja, meg végre lett gimnasztikai labdám, szóval majd itthon szerencsétlenkedek rajta :D

Épphogy hazaestem a Tesco-ból, halál fáradtan és hasfájósan, már villogott a kis MSN-ablak, miszerint márpedig mennem kell este bulizni :D Kicsit húztam a számat, de 9re megjött a kedvem. D-vel felmentünk a vaksiba, voltunk ott kb 20 percet, de azalatt el is értük azt a hatást hogy indulni kéne :D Onnan mentünk a végsőbe, ahol találkoztunk ismerősökkel. Amikor odaértünk senki sem táncolt, hát persze hogy mi tomboltunk a "terem" közepén, de csakhamar nagy tömeg lett. Hajnali 3-ig tomboltunk iszonyatosan, volt minden ami kell, és ami felejtősnek mondható, de nem is tudom mikor buliztam ekkorát ^^" Fél négykor beestem az ágyba, és iszonyatos zajjal a fejemben elaludtam.

Ma már 11-kor felkeltem, tekintettel arra hogy holnap suli. Habár még csak 5 perce kezdtem el tanulni, és máris blogolok de majdcsak haladok már ^^ Egyébként már beszkenneltem 23 oldalt, elküldtem a nyelvtant annak akinek kell, megcsináltam egy 37 diás ppt-t szóval azért nem volt haszontalan a napom :D

A napokban pedig egész sokat beszélgettem M-mel, és úgy néz ki a mozizás elmarad, és megértett. Ennek örülök :)

A tegnap este csak akkor lehetett volna még jobb, ha F-fel nem kerüljük el egymást (MEGINT)... Komolyan, mindig kb 10 percen múlik minden... :/ De már meg se lepődünk :D

Holnapra várható egy matek és egy angol dolgozat. Péntekre egy vásárlókörűt anyával és a testvérével. Szombaton ugye suli, de szülinapünneplés D-nek, szóval igencsak hosszú lesz az estém megint... ^^"

Úgy érzem egyébként, hogy egyre boldogabb leszek, és ez jó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése