2011. augusztus 29., hétfő

Újra...

... itthon. :)

A nyaralás egész jó volt, iszonyatosan meleg volt, így minden nap pancsoltam a tóban (Körös holtág), és csak így lehetett kibírni. Szereztem egy kis barnaságot is, de nem vittem túlzásba azért :). Menet közben jutott időm az angolozásra is. Ezen kívül rettenetesen vártam a pénteket, amikor eljött Miki is :) Este grilleztünk, és sátoroztunk. :)

A szombati tervek meghiúsultak. Reggel hatkor keltünk, hogy időben odaérjünk a mindszenti piacra, már be is pakoltunk a kocsiba és indulásra készek voltunk, amikor jött a bibi, a kocsi lopásgátlója megmakacsolta magát, és nem engedte beindítani az autót. Nem volt más választás, autómentővel mentünk Nagylapostól Békéscsabáig, az 50°C-ban, ott lerakták a kocsit a Peugeot szervizben, mert csak hétfőn (azaz ma) tudták megcsinálni. Innen taxival jutottunk el a csabai autóbusz pályaudvarra ahonnan busszal Hódmezővásárhelyre mentünk, majd másik busszal Szegvárra. Meleg volt, rosszul voltam a buszon, ráadásul én barom még két dög nehéz szótárat is beleraktam az utazótáskámba :@ Igaz, Miki vitte végig, de akkor is nehéz volt... Nem is tudom, talán délután 4-5 fele értünk haza végre, az egész nap tönkrement tulajdonképpen, legalábbis nagyon nem így terveztük. Ennek ellenére azért sikerült segítenem pakolászni a házban, mert ilyen átköltözés fázisban van most minden. :) Este nem kellett elringatni minket :)

A szombati nap azért már sokkalta jobb volt. :) Ágyba kaptam a reggelit ^^ :$ (...)
Délután még angoloztam is, mert muszáj, és sajnos estefelé volt egy mélypontom is, a szokásos hülye-vagyok-nem-vesznek-fel-sehová-nem-sikerül-semmi-nincs-jövőm fajta mélypont... De Miki megvigasztalt, és lelket öntött belém :) Meg kell erősödjek, azt hiszem :/

Ma reggel megint korán keltünk, Vásárhelyre kocsival vittek el minket, ahonnan én Orosháza felé vettem az irányt, míg Miki dolgozni ment. Fél 8 fele ért be a buszom, tesóm kijött elém, hogy segítsen hazavinni a tatyómat, kicsit pihentem, aztán 10-re mentem Cs-hez, onnan vele együtt csend zenészéhez. Én fél 3 fele eljöttem, mert Miki bejött Orosházára (megcsinálták az autót ^^), és 4-re mentem angolozni. Csend zenészétől egyébként kaptam 4 vaskos biosz könyvecskét :)

Most pedig itthon vagyok, és melegem van kicsit :D Valamint puffogok magamban kicsiny városkám okos vezetői miatt, akik kitalálták, hogy csináljunk egy több mint 2000 fős tanévnyitó ünnepséget a város közepén, hőségben. De áhh, nem is írom le, mert csak felmérgel még jobban. :/

2 megjegyzés: